vixen Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 En gammel venninne skal gifte seg. Vi har hatt lite kontakt de siste årene og jeg er naturlig nok ikke bedt i bryllupet. Vi snakkes og møtes en sjelden gang. Bor også på forskjellig sted, så det er ikke så lett å treffes. Hva mener dere om oppmerksomheten på bryllupsdagen? Er det nok med kort eller mener dere gave er på sin plass? Om dere mener gave, så kom gjerne med forslag.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Har du lyst til å gi gave? Da gir du gave etter egen lyst og lommebok. Har du ikke lyst, så sender du en hilsen eller lar helt være.
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #5 Skrevet 23. februar 2006 Hva med en blomster hilsen ? ← Enig, eg ville også sendt blomar.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #8 Skrevet 23. februar 2006 Jeg ville blitt kjempeglad for bare et kort, jeg!
hanne-mor Skrevet 23. februar 2006 #9 Skrevet 23. februar 2006 Hmmm.... Det kommer litt an på hvor nære dere var en gang føler jeg... Er det en veninne du hadde mye kontakt med og var veldig nær tidligere ville jeg undersøkt om de har ønskeliste liggende noe sted... Er jo ikke alt på øsnkelisten som er innmari dyrt sikkert, og det er en fin gest å gi bort noe pent til noen man ønsker vel i livet... Selv om det ikke vil være naturlig å være i bryllupet... Også ville jeg kanskje ikke gjort noe stort nummer ut av at jeg hadde kjøpt gave... Sånn at veninnen ikke føler at hun har utelatt deg fra det gode selskap liksom... Uansett er et kort med gode ønsker for fremtiden kjempekoselig å få! Om dette føles mere naturlig synes jeg du skal gå for det i steden. Finnes mange lekre kort i bokhandelen, eller du kan lage et selv.
Gjest Aloha Skrevet 24. februar 2006 #10 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har sendt en liten gave de gangene gamle venner (som jeg ikke har mye kontakt med lenger) har giftet seg. Så lenge det er noen som har stått meg nær tidligere, føler jeg det er på sin plass med en gave. Men kun en liten gave; blomster eller en ting fra ønskelisten til max et par hundre kroner. Vil ikke at brudeparet skal føle seg forlegne over å ikke ha invitert meg - bare at de skal bli glad for at jeg viser de litt oppmerksomhet på deres store dag.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #11 Skrevet 24. februar 2006 Synes kort holder, men om du vil gi noe, ville jeg kansekj sendt en bukett blomster (forutsatt at de ikke skal reise bort) eller en flaske vin.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. februar 2006 #12 Skrevet 24. februar 2006 Jeg ville også ha sendt blomster eller vin, kanskje champis, eller hva med en blomsterdekorert vinflaske? Det er kjempestilig, og blir garantert lagt merke til, selv om det ikke behøver å koste all verden
Belit Skrevet 24. februar 2006 #13 Skrevet 24. februar 2006 En blomsterhilsen eller en flaske champagne ville jeg gitt hvis jeg var i dine sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå