Gå til innhold

Dere som syter over at ingen damer vil ha dere, samtidig som dere utelukkende prøver dere på supermodeller - slutt å syte. Ingen bryr seg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Donald Duck skrev (3 minutter siden):

Detta er ei myte, Ts.. Renspikka piss.

Hilsen stor og mindre kjekk mann med ei såkalt supermodell frue.

Hvorfor er det så galt at kvinner vil ha supermodellen da? 

Lett å kalle det piss når det er du som er sammen med en supermodell. Jeg syns det er piss om jeg må date noen jeg finner uatraktiv. 

Anonymkode: 5669d...e49

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lett å kalle det piss når det er du som er sammen med en supermodell. Jeg syns det er piss om jeg må date noen jeg finner uatraktiv. 

Eneste grunnen til at du må date noen du finner uatraktiv er jo om du selv er lite atraktiv.

Jeg er en litt chubby mann i 40 åra som i all hovedsak får ligge med litt chubby kvinner i 40 åra. Det er jo ikke rakettforskning.

Menn har en fordel i at de kan kompensere for manglende utseende med penger, men det er jeg for lat til å tjene nok av. Da får det heller bli større rumpe på dama. 

Anonymkode: 35cbf...4b1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Okei?

Jeg er høy og sikkert feit i følge kg's verden da jeg veier 130kg++. 

Poenget er at du får slike såkalte modeller om du møter ei som ser det rette i deg. 

Tenkt på det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er single og blir konsekvent avvist bør i alle fall spørre seg hva den typen mennesker de prøver seg på kan tenkes å se etter, og tilpasse seg deretter.

Jeg har gjort det selv da jeg skjønte at jeg har en preferanse for damer som er litt over snittet spreke (ikke toppidrettsutøvere, men vil ikke ha en couch potato som sliter med å gå ved siden av meg). Det er naturlig å tenke at personer som selv er fit, ønsker noen som også er fit, fordi det sier noe om et felles verdisett i bunn og et sammenliknbart syn på kosthold og en sunn livsstil. Dette trenger ikke være identisk, men innenfor rammer hvor man kan tilpasse seg hverandres ønsker og behov der hvor det er potensielle kilder til konflikter.

Noe av det mest patetiske er menn som tar dårlig vare på utseendet sitt, og tror kvinner som gjør dette ikke med en gang tenker "ewwww". Om ikke annet fordi disse kvinnene, siden de kjenner detaljene her, enda enklere avslører hvilke menn som tar vare på seg selv og hvilke som ikke gjør det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Morsomt hvordan tittelen passer deg så bra 

Anonymkode: 397a6...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje fordi kvinner er deiligere fordi vi er oppdratt til å legge mer i utsendet vårt, så dere krever mer for mindre? Kanskje fordi menn krever sex uten å bry seg mye oftere enn motsatt? Tenkt på disse tingene da?

Kanskje fordi det ikke er akseptabelt for menn å gå med skjønnhetsprodukter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tråden så langt sier i hovedsak er at det ikke er synd på menn som ikke har det beste utseendet, for de har sjansen til å finne en flott kvinne likevel (om de har annet å by på iallefall), men at det er en gruppe det faktisk er virkelig synd på; Kvinner som ikke er så heldig med utseendet. 

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... ofte sier en at mindre attraktive kvinner vil ha mindre atttraktive menn, de har vel også preferanser og krav? Det har vel mennene også og da blir det kanskje skjelden eller ikke noe.

Så kan det jo være at en som lite attraktiv mann vanker i miljø med for pene damer og en da har liten suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 timer siden):

Det tråden så langt sier i hovedsak er at det ikke er synd på menn som ikke har det beste utseendet, for de har sjansen til å finne en flott kvinne likevel (om de har annet å by på iallefall), men at det er en gruppe det faktisk er virkelig synd på; Kvinner som ikke er så heldig med utseendet. 

Ja. For noen menn krever mye mer av kvinner enn motsatt. 

Ble så sinnsykt sur i starten av filmen Somerhings gotta give. Prima eksemplar av det sexuelle og romantiske privilegiet menn til tider og verbalt på nett forventer å krave til seg. Sendte en snap til vennene mine av quote:

Hvorfor i f skal hun ha lyst på han? Hater denne filmen allerede. Jeg er for gammel for Jaba the hut. 

Dere skjønner det om dere ser den.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. For noen menn krever mye mer av kvinner enn motsatt. 

Ble så sinnsykt sur i starten av filmen Somerhings gotta give. Prima eksemplar av det sexuelle og romantiske privilegiet menn til tider og verbalt på nett forventer å krave til seg. Sendte en snap til vennene mine av quote:

Hvorfor i f skal hun ha lyst på han? Hater denne filmen allerede. Jeg er for gammel for Jaba the hut. 

Dere skjønner det om dere ser den.

Vet ikke hvor heldig jeg er med utsendet, er ikke insta pen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

Å få en attraktiv kvinne som uattraktiv mann er enklere sagt enn gjort, spesielt i 2024. Da må man være mer suksessfull, ha mer sosiale ferdigheter og status enn alle i denne tråden kombinert. 99% av uattraktive menn er usynlig for den store majoriteten av kvinner. Prosentandelen unge mannlige jomfruer stiger skremmende fort. Mens den forblir lik for unge kvinner. «Bare bli millionær og ha fantastisk personlighet(sterkt påvirket av gener)»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få en attraktiv kvinne som uattraktiv mann er enklere sagt enn gjort, spesielt i 2024. Da må man være mer suksessfull, ha mer sosiale ferdigheter og status enn alle i denne tråden kombinert. 99% av uattraktive menn er usynlig for den store majoriteten av kvinner. Prosentandelen unge mannlige jomfruer stiger skremmende fort. Mens den forblir lik for unge kvinner. «Bare bli millionær og ha fantastisk personlighet(sterkt påvirket av gener)»

Tilpass. Pene kvinner må få lov å søke sjokk...pene menn! Det er ikke overraskende i det hele tatt at du må kompensere om du møter opp uten å nå mål.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, men samtidig blir de kvinner som menn ikke regner som attraktive også glatt oversett. Mange av de kvinner som blir oversett er ikke engang virkelig uattraktive. Jeg kjenner flere. Veldig bra kvinner. Stygge er de ikke engang, men altså ikke engang god nok for menn som virkelig ikke er heldige med utseendet. 

• Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje fordi det ikke er akseptabelt for menn å gå med skjønnhetsprodukter?

Hvis det er tilfelle, er det i all hovedsak et fenomen initiert av menn som har sterke meninger om hva som er "maskulint" og "feminint", hvor man vil shame andre menn for å være feminine om de bruker slike produkter.

Det er i alle fall ikke noe kvinner fronter, de fleste kvinner som tar vare på huden sin syns jo det er sexy og et pluss om mannen også tar vare på SIN hud.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilpass. Pene kvinner må få lov å søke sjokk...pene menn! Det er ikke overraskende i det hele tatt at du må kompensere om du møter opp uten å nå mål.

Ja haha. Men det er jo nettopp det du klager over. Du vil ha modellpen mann som du ikke er på nivå med. Så grusomme menn er når jeg ikke får meg min supermodell 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja haha. Men det er jo nettopp det du klager over. Du vil ha modellpen mann som du ikke er på nivå med. Så grusomme menn er når jeg ikke får meg min supermodell 😫

Jeg tenker kvinner fint kan lete etter menn som bruker like mye tid på utseendet sitt som dem selv. Dessverre er jo gjennomsnittsmannen helt elendig til akkurat dette sammenliknet med gjennomsnittskvinnen, så det er jo ikke rart hvis en del menn velges bort over sånt.

Estetisk sans er viktig hvis den du ønsker date faktisk har dette selv. Da blir man avslørt hvis man er talentløs på området. Det er ikke å utfylle hverandre engang, det er bare usexy.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trolltunge skrev (6 minutter siden):

Mulig, men samtidig blir de kvinner som menn ikke regner som attraktive også glatt oversett. Mange av de kvinner som blir oversett er ikke engang virkelig uattraktive. Jeg kjenner flere. Veldig bra kvinner. Stygge er de ikke engang, men altså ikke engang god nok for menn som virkelig ikke er heldige med utseendet. 

Som skrevet tidligere. Det er færre kvinnelige jomfruer og menn svarer dobbelt så ofte ja på speed dater. Du har skrevet tidligere at menn er for lite kravstore på dating apper. Hva mener du egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker kvinner fint kan lete etter menn som bruker like mye tid på utseendet sitt som dem selv. Dessverre er jo gjennomsnittsmannen helt elendig til akkurat dette sammenliknet med gjennomsnittskvinnen, så det er jo ikke rart hvis en del menn velges bort over sånt.

Estetisk sans er viktig hvis den du ønsker date faktisk har dette selv. Da blir man avslørt hvis man er talentløs på området. Det er ikke å utfylle hverandre engang, det er bare usexy.

Hva annet enn å trene som flere menn enn kvinner gjør, ha bra stil og frisyre kan en mann gjøre dersom han ikke har dårlig hud? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som skrevet tidligere. Det er færre kvinnelige jomfruer og menn svarer dobbelt så ofte ja på speed dater. Du har skrevet tidligere at menn er for lite kravstore på dating apper. Hva mener du egentlig? 

Jeg mener mye. Har ingen ide om hva du mener uten konteksten. Kan ikke huske alt jeg har skrevet i enhver sammenheng. 

Å ikke være jomfru lenger er stort sett lett for kvinner, men ikke nødvendigvis en god opplevelse. At kvinnene jeg refererer til velger å ikke ha sex selv om de trenger og savner det sier sitt om hvilken opplevelse kvinner menn bare tar til takke med for å tømme seg får av slikt. 

Mulig jeg tenkte på hvordan menn ofte sveiper på de fleste og tar sorteringen senere, men hvordan skal jeg vite hva jeg mente når jeg ikke vet hva du refererer til? Bedre å holde seg til aktuell tråd. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Jeg mener mye. Har ingen ide om hva du mener uten konteksten. Kan ikke huske alt jeg har skrevet i enhver sammenheng. 

Å ikke være jomfru lenger er stort sett lett for kvinner, men ikke nødvendigvis en god opplevelse. At kvinnene jeg refererer til velger å ikke ha sex selv om de trenger og savner det sier sitt om hvilken opplevelse kvinner menn bare tar til takke med for å tømme seg får av slikt. 

Mulig jeg tenkte på hvordan menn ofte sveiper på de fleste og tar sorteringen senere, men hvordan skal jeg vite hva jeg mente når jeg ikke vet hva du refererer til? Bedre å holde seg til aktuell tråd. 

Vi diskuterte tidligere om at kvinner sveiper på 5% og menn sveiper på 55-60%. Du mente at menn er for lite kravstore, bruker for lite tid på hver profil, ikke verdt det for kvinner å legge inn innsats på å sveipe når menn sveiper på alle… et eller annet. 
De kvinnene du refererer til kan slite av mange årsaker som jeg ikke gidder å spekulere i. Høyt sannsynlig at de har høye krav som hun i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...