Gå til innhold

Dere som syter over at ingen damer vil ha dere, samtidig som dere utelukkende prøver dere på supermodeller - slutt å syte. Ingen bryr seg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bitter fordi han ikke ville ha deg og venninna di?

Anonymkode: 7cd02...251

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nok av damer som syter på akkurat samme måten, så dette problemet er generelt og ikke bare for menn. 

Det er ikke så mye å gjøre med det. Får man bare tenning på visse typer vil det uansett være depressivt å "senke krava" og ta en du ikke synes er noe særlig. Det er den kresne smaken som har fått etablere seg og den går ikke bort. 

For min del har det gått fint. Min kjæreste er en fantastisk dame med utseende på modellnivå for alderen og en utrolig raus personlighet.  Jeg er han du ikke vet/husker om var tilstede på festen eller ikke. 

Losers, hang in there!! 🤟

Anonymkode: e83d6...507

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo nok av damer som syter på akkurat samme måten, så dette problemet er generelt og ikke bare for menn. 

Det er ikke så mye å gjøre med det. Får man bare tenning på visse typer vil det uansett være depressivt å "senke krava" og ta en du ikke synes er noe særlig. Det er den kresne smaken som har fått etablere seg og den går ikke bort. 

For min del har det gått fint. Min kjæreste er en fantastisk dame med utseende på modellnivå for alderen og en utrolig raus personlighet.  Jeg er han du ikke vet/husker om var tilstede på festen eller ikke. 

Nåja, det finnes jo en hel subkultur rundt nettopp dette med menn som er deprimerte, leie og klagende over mangel på interesse fra damer. Damene er ikke heeeelt der enda at det finnes et spesifikt miljø å søke seg til om de skulle befinne seg i samme knipe.

Anonymkode: 6f2d6...8c6

• Liker 17
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bitter fordi han ikke ville ha deg og venninna di?

Anonymkode: 7cd02...251

Nei da. Ingen seriøs flørting fra vår side, det var egentlig bare en test. Ingen av oss var ute etter date den kvelden. Men vi ville teste teorien om at menn som klager over manglende oppmerksomhet, ikke ser vanlige damer i det hele tatt. Vi er i dag begge gift med gode menn, bekjenten er fortsatt singel, og syter som før.

Anonymkode: 68219...9ad

• Liker 11
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nåja, det finnes jo en hel subkultur rundt nettopp dette med menn som er deprimerte, leie og klagende over mangel på interesse fra damer. Damene er ikke heeeelt der enda at det finnes et spesifikt miljø å søke seg til om de skulle befinne seg i samme knipe.

Anonymkode: 6f2d6...8c6

Nettopp. Og damene får bare beskjed om å skjerpe seg, og at de ikke kan forvente et forhold med en kjekk/jevnaldrende mann når de selv ikke er pene. Menn blir synes synd på og fortalt at damene er for kresne, at det er samfunnsproblem at de peneste damene ikke vil sprike for dem, og så videre. Forstår egentlig ikke hvorfor. Hvis jeg hadde utelukkende søkt jobber som astronaut, konsernsjef i SAS og lignende, uten å ha ledererfaring, nettverk og relevant utdanning, ville jeg jo ha gått arbeidsledig i årevis. Er man ikke kvalifisert for det man ønsker å oppnå, så må man enten skaffe seg kvalifikasjonene eller prøve noe annet.

• Liker 19
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg forstår at man ikke bare kan endre tenningsmønsteret sitt over natten. Men man kan gå litt i seg selv og spørre seg selv om det er naturen eller samfunnet med bloggere, Instababes og musikkvideo som har skapt dette tenningsmønsteret. Prøve å huske tilbake til hvilke jenter man forelsket seg i på barne- og ungdomsskolen - og når preferansene endret seg. Da kan man også finne grunnen til hvorfor preferansene er slik de er, og kanskje finne en løsning som kan bidra til at man finner seg en passende partner.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sosialt tilbakestående du virker skjønner jeg hvordan han fant deg provoserende. Også generaliserer du til alle menn med en gedigen utvalgsstørrelse på 1 mann 

Anonymkode: 397a6...abb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder som din er også ekstremt repetative. Faktum er at dere alle syter om det samme, bare med ulik innfallsvinket. Alt sytet kunne med fordel ha vært samlet i én tråd.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så sosialt tilbakestående du virker skjønner jeg hvordan han fant deg provoserende. Også generaliserer du til alle menn med en gedigen utvalgsstørrelse på 1 mann 

Og du, min gode mann, burde få deg litt mer lesekunnskaper. Les gjerne igjen, så svarer du.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart det her. Jeg kjenner en fyr som er arbeidslaus og alkoholiker, bestandig blakk og mestrer ikke livet. Sopp har han også, pga all akoholen han drikker. Han sier han fortjener en bra dame. Og han finner seg faktisk bra damer, fordi han velger snille damer som ikke stiller krav. Og så rævkjører han forholdet fordi han ikke gidder å finne seg en jobb, men skryter veldig av hvor gode og snille de er som hjelper han med gratis bil og tjenester osv..Og etter titt og stunder så finner de så klart også ut hvordan han egentlig er, og at han egentlig ikke er så storhjertet som han later som i some.. 🤪 

Anonymkode: e8a85...1e6

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Depressivt for den som går uelsket i forholdet også, vi må respektere andre.

Det er litt rart hvordan vi annerkjenner utifra utsendet, jeg liker ikke å inrømme det, men gjør det jeg også. Menn ganske langt under det jeg liker utsendemessig, emosjoellt og intellektuelt har prøvd seg på meg flere ganger enn menn jeg faktisk liker. Er redd for hva det betyr, men det får bare være. Ikke var de hyggelige heller, som gjør at jeg syns enda mindre om dem.

Anonymkode: 5669d...e49

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nettopp. Og damene får bare beskjed om å skjerpe seg, og at de ikke kan forvente et forhold med en kjekk/jevnaldrende mann når de selv ikke er pene. Menn blir synes synd på og fortalt at damene er for kresne, at det er samfunnsproblem at de peneste damene ikke vil sprike for dem, og så videre. Forstår egentlig ikke hvorfor. Hvis jeg hadde utelukkende søkt jobber som astronaut, konsernsjef i SAS og lignende, uten å ha ledererfaring, nettverk og relevant utdanning, ville jeg jo ha gått arbeidsledig i årevis. Er man ikke kvalifisert for det man ønsker å oppnå, så må man enten skaffe seg kvalifikasjonene eller prøve noe annet.

Vi kan ikke engang forvente en kjekk jevnaldrende mann om vi så er modell utifra en del hoder i verden 😅 De er bare kravstore og håpløse, det er til å rive ut håret sitt hvor katastrofalt delusjional en del menn er og hvor mye grusomt som skjer i verden på grunn av det med sex.

Mye rart, men det er ikke noe vi må la gå innpå oss for mye i våre personlige liv, så fremt vi inke må. Vi bestemmer over egen kropp, å må bare være tålmodig så dukker goingen opp en dag. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Vi kan ikke engang forvente en kjekk jevnaldrende mann om vi så er modell utifra en del hoder i verden 😅 De er bare kravstore og håpløse, det er til å rive ut håret sitt hvor katastrofalt delusjional en del menn er og hvor mye grusomt som skjer i verden på grunn av det med sex.

Mye rart, men det er ikke noe vi må la gå innpå oss for mye i våre personlige liv, så fremt vi inke må. Vi bestemmer over egen kropp, å må bare være tålmodig så dukker goingen opp en dag. 

Menn er kravstore? 🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Menn er kravstore? 🤣

Glemmer du utsendet du? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Glemmer du utsendet du? 

I alle speed dating statistikker som finnes vil menn på ny date rundt dobbelt så ofte som kvinner. Kravstore er vi nok ikke

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

I alle speed dating statistikker som finnes vil menn på ny date rundt dobbelt så ofte som kvinner. Kravstore er vi nok ikke

Kanskje fordi kvinner er deiligere fordi vi er oppdratt til å legge mer i utsendet vårt, så dere krever mer for mindre? Kanskje fordi menn krever sex uten å bry seg mye oftere enn motsatt? Tenkt på disse tingene da?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje fordi kvinner er deiligere fordi vi er oppdratt til å legge mer i utsendet vårt, så dere krever mer for mindre? Kanskje fordi menn krever sex uten å bry seg mye oftere enn motsatt? Tenkt på disse tingene da?

Sier heller ikke hvilke menn som sier ja til hvilke kvinner og om disse er milevis utenfor kvinnens preferanse eller utsende liga. Menn prøver seg også ofte på kvinner lysår utenfor hva disse kvinnene liker i alder på menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Bare fordi en mann har lyst på en date med en dame, betyr det ikke at han er tiltrukket av henne og ønsker å bli sammen med henne.

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er ei myte, Ts.. Renspikka piss.

Hilsen stor og mindre kjekk mann med ei såkalt supermodell frue.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...