Gå til innhold

Israel krig på 7 fronter.

Madame Butterfly

Anbefalte innlegg

Bacteria skrev (12 minutter siden):

Det er massive branner i terrenget nå i åsene rundt Jerusalem. 
Uvisst om de er påsatt, tre palestinere er i hvertfall pågrepet. 

Finnes mange videoer i sosiale medier nå, alt tyder på at de er påsatt av arabere. Venter på bekreftelse. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos det @Madame Butterfly skrev tidligere, om at regimestøttede sunni-grupper angriper druserne i Syria: israelske drusere bryter nå grensegjerdet og strømmer inn i Syria for å hjelpe sine brødre. IDF hindrer dem ikke…

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og apropos brannene; er det noen som har lyst til å lese kommentarfeltet i VG på FB under saken? Les det kommentarfeltet er dere snille, og fortell meg at det ikke finnes antisemittisme i Norge. 
Det er vel det verste kommentarfeltet jeg har lest, og det sier sitt. For ei som er vokst opp i en tid og i en familie der jødehat var tabu, er det sjokkerende å lese uapologetisk jødehat fra folk med arabiske navn. Og litt mer tilslørt jødehat fra norske nordmenn. 
Ja, her har vi virkelig fått et problem.

edit: håper noen her tar en titt, og kan fortelle meg at flere ser det og at det er verden og ikke jeg som har blitt sprø 🙏🥺

Endret av Bacteria
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (43 minutter siden):

Og apropos brannene; er det noen som har lyst til å lese kommentarfeltet i VG på FB under saken? Les det kommentarfeltet er dere snille, og fortell meg at det ikke finnes antisemittisme i Norge. 
Det er vel det verste kommentarfeltet jeg har lest, og det sier sitt. For ei som er vokst opp i en tid og i en familie der jødehat var tabu, er det sjokkerende å lese uapologetisk jødehat fra folk med arabiske navn. Og litt mer tilslørt jødehat fra norske nordmenn. 
Ja, her har vi virkelig fått et problem.

edit: håper noen her tar en titt, og kan fortelle meg at flere ser det og at det er verden og ikke jeg som har blitt sprø 🙏🥺

du som har blitt sprø sikkert.. sånn var det under pandemien og vi som var ett fåtall var sprø.. samme her tror det er flere som er på min side enn på israel sin side i denne konflikten for man ser hvor mange som blir drept på kort tid. Og det er ikke noe personangrep. Det er som det sies hvis du tror alle andre har feil og du er felles nevner'n så bør en gå i seg selv litt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (22 minutter siden):

du som har blitt sprø sikkert.. sånn var det under pandemien og vi som var ett fåtall var sprø.. samme her tror det er flere som er på min side enn på israel sin side i denne konflikten for man ser hvor mange som blir drept på kort tid. Og det er ikke noe personangrep. Det er som det sies hvis du tror alle andre har feil og du er felles nevner'n så bør en gå i seg selv litt. 

Så du har lest kommentarfeltet og ser ikke antisemittismen? 🤯

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (1 time siden):

Så du har lest kommentarfeltet og ser ikke antisemittismen? 🤯

Kan du sende en link? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (På 30.4.2025 den 21.55):

En hel verden så på at 6 mill ble drept i 1940-årene. Noen få protesterte. Just saying. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (1 time siden):

En ballistisk rakett med avsender houthiene har nå slått ned like ved Ben Gurion. 
Masse kansellerte flyvinger og kaos i Israel.

Pussig nok har ingen i norske hovedmedia funnet grunn til å rapportere om dette. 
https://www.bbc.com/news/articles/cyvqr00278no

https://www.nrk.no/nyheter/krig-og-konflikt-i-midtosten-1.17067545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...