NatNat Skrevet søndag kl 11:41 #621 Del Skrevet søndag kl 11:41 Svava skrev (1 time siden): Palestinakomiteen har også stjålet 7. oktober. Store pro-palestinske demonstrasjoner for å markere starten på et folkemord. Terrorangrepet mot Israel som jo var det som skjedde denne dagen ikke nevnt med ett ord. jeg snakket faktisk om dette i går, jeg er ikke kommet over det enda. Det var som å være i en absurd parallell verden uten logisk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 7 timer siden #622 Del Skrevet 7 timer siden NatNat skrev (På 9.3.2025 den 12.41): jeg snakket faktisk om dette i går, jeg er ikke kommet over det enda. Det var som å være i en absurd parallell verden uten logisk Ja, det er helsprøtt. At krystallnatten skulle bli kuppet av «de nye jødene» som palestinerne ynder å fremstille seg som, og at dette liksom blir… godtatt? Hva er greia? Det er vi som påpeker dette som blir kalt stygge ting, kalt høyreekstrem osv osv. Jeg skjønner ingen ting. Kan noen forklare? Er det det at narrativet om de slemme «sionistene» aka jødene og de stakkars heltemodige, undertrykte palestinerne har festa seg som betong? Er folk redde for noe? Eller er det noe annet? Det er mer enn merkelig at et helt samfunn ukritisk støtter en primitiv, fremmedartet dødskult som Gaza/Hamas over et vestlig orientert demokrati. Mer enn merkelig. I alle fall om man har fått med seg bare litt av det som skjedde 7/10. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå