AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Del Skrevet 26. september 2024 Er det noen som har testet slik "overnight collagen mask"? Ser det er populært i sosiale medier og er nysgjerrig, noen med erfaringer? Anonymkode: 5b3e1...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg har ikke prøvd de overnight versjonene men jeg har erfaring med collagen sheet mask. Det sier seg selv at collagen fra en slik maske ikke trekker langt nok inn i huden til å kunne bøte på for tapet på collagen som kommer av økt alder. Men jeg får en veldig god synlig effekt på huden. Bruker slike masker gjevnlig og spesielt viss huden er irritert. Effekten er at den roer ned huden, gir masse fukt, får porene til å trekke seg sammen. Effekten er alltid midlertidig så masken må brukes ofte for å bevare effekten. Anonymkode: 32876...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Del Skrevet 26. september 2024 Kollagenmasker eller kremer vil ikke kunne påvirke eller endre kollagenproduksjonen i huden, da de ikke kan penetrere dypt. Masker og kremer kan derimot bidra til å gi og opprettholde fukt, noe som er gunstig for huden. Dermapenbehandlinger kan bidra til å stimulere kollagen. Dette må gjøres på salong. Det aller beste du kan gjøre for huden din er å trene, spise sunt, og bruke solkrem. Anonymkode: 33907...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå