Gå til innhold

tips til billeg, MEN god shampo og balsam for tørt hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke råd til frisørshampo....men har du tips til gode produkter som er billigere blir jeg glad :) 

Anonymkode: 367d8...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har ikke råd til frisørshampo....men har du tips til gode produkter som er billigere blir jeg glad :) 

Anonymkode: 367d8...5af

Hvis du har bølger/krøller anbefaler jeg serien "curl girl" fra Normal. De har mye forskjellig. Anbefaler sjampo i kombinasjon med proteinkur og balsam!

Anonymkode: 4fe75...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du har bølger/krøller anbefaler jeg serien "curl girl" fra Normal. De har mye forskjellig. Anbefaler sjampo i kombinasjon med proteinkur og balsam!

Anonymkode: 4fe75...d86

Ja, Normal har flere gode produkter for tørt krøllete hår. Selv er jeg godt fornøyd med serien The Curl Company som selges hos Normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper jeg billigshampo så sverger jeg til Aussie sine :) Jeg har bleiket og stripet en del og håret mitt har behov for litt hjelp. Bruker egentlig Redken sine, men om jeg går tom eller har litt lite penger så er Aussie en god erstatter :)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til head&shoulders. Hodebunn har feks aldri vært så bra som etter jeg sluttet med dyre shampoer og begynte med den.

Anonymkode: 39513...adb

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aussie er bra, brukte det før, men så fant jeg Rituals😁 Kanskje  litt dyrere, men ikke dyre, 150 for ei flaske, og den er drøy.

Anonymkode: f85bb...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jar prøvd så mye dyrt og billig, men Sunsilk er den jeg alltid går tilbake til. Foretrekker den rosa, men den lyse med kokosolje er veldig god for tørt hår.

Anonymkode: d4b03...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg sverger til head&shoulders. Hodebunn har feks aldri vært så bra som etter jeg sluttet med dyre shampoer og begynte med den.

Anonymkode: 39513...adb

Helt enig! Og best av alt jeg trenger heller ikke kur eller balsam til mitt hofte lange hår,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte for første gang i mitt liv First Price balsam her sist måned, og den syntes faktisk jeg var overraskende bra 😂

Håret mitt blir glatt og pent. Hadde minner fra min student-ungdom for 15 år siden om at den shampoen deres var helt elendig, som å vaske håret med håndsåpe. Så den har jeg ikke prøvd igjen. Men dristet meg til å teste balsamen i min fattigdom, og tommel opp altså!

Nå er mine matbutikkmerker til å ha i bakhånd når jeg er blakk, head&shouldes shampo (mest pga at min sensitive hodebunn tåler den best) og first price balsam Og så har jeg alltids en god hårkur. Det funker såpass greit at jeg ikke savner veldig de spinndyre frisørhshampoene mine. Men litt da. 

Før var jeg veldig glad i Pantene Pro V, men den er borte?

Anonymkode: d1450...9f6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håret mitt er tørt, og floker seg veldig etter hårvask. Balsam gjør håret mitt tungt. Flokene sitter såpass langt oppe at balsam "bare i tuppene" ikke fungerer. 

Denne shampoen har reddet mitt hår. Håret er mye, mye enklere å gre ut etter hårvask. 

l-oreal-paris-elvive-hydra-hyaluronic-shampoo-690ml.avif

Anonymkode: c98df...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cantu balsam og leave in curl activator gir mye fukt og er billige.

Blivakker har noen shampoo barer som er små og firkantet som er ganske billige og fungerer ganske bra. Biovene.

Anonymkode: 1cfe4...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dove Intense Repair.

Elsker denne mer enn frisørshampooer.

Anonymkode: 83e2a...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 8.46):

Denne, pluss balsam.Screenshot_20240926_084526_SamsungInternet.thumb.jpg.849cfe7dbf63727f54a16e622241d713.jpg

Anonymkode: f8f29...96b

Nei, den røde er bedre synes jeg :) og lukter bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Head & Shoulders DermaX Pro Hydration, kjøpt på Normal! Elsker den!

Anonymkode: 8e496...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 8.20):

Har ikke råd til frisørshampo....men har du tips til gode produkter som er billigere blir jeg glad :) 

Anonymkode: 367d8...5af

Prøv de nye fra elvital, bond repair. De selges på normal og rusta og sikkert andre steder men billigst på rusta.

hvis du kan så burde du også prøve en leave in som du tar i håret etter vask. Eleni & Chris sin leavin in keramin er kjempe bra. Ligger på 300kr men drøy i bruk så holder 1 år. Jeg er kjempe fornøyd og det har hjulpet på mitt hår

Anonymkode: edc42...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...