Gå til innhold

Liker du dette antrekket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra Cubus. Hva er in i høst som du synes er fint? 

IMG_6453.jpeg

Anonymkode: 06d4b...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg likte det ikke. Er det et skjørt? Likte fargen da.

Anonymkode: 244c7...008

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bukse under et skjørt. Syntes det var veldig rart stylet på modellen, men mulig jeg bare begynner å bli gammel

Anonymkode: 06d4b...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Ikke sånn det var stylet her. Kunne fint brukt buksen som kosebukse (ser ut som ull) og skjørtet til hverdags. Med en fin bluse/topp til. 

Anonymkode: 72d13...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det er en bukse under en kjole og jeg synes det var fint - bortsett fra at buksen sleper i bakken og det er ikke så praktisk akkurat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakken så litt kul ut, men resten... nei. 

Anonymkode: 9703a...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Mulig det var rart stylet som noen sier, så kanskje det hver for seg ville vært ok. 

Bukse under skjørtet er en sånn barnlig greie, typisk barnehagealder, fordi verden går under fordi de ikke får bruke skjørt pga vær og vind, strømpebukse blir for kaldt, så da må man ha bukse under i stedet for...

Anonymkode: 4582e...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei. Mulig det var rart stylet som noen sier, så kanskje det hver for seg ville vært ok. 

Bukse under skjørtet er en sånn barnlig greie, typisk barnehagealder, fordi verden går under fordi de ikke får bruke skjørt pga vær og vind, strømpebukse blir for kaldt, så da må man ha bukse under i stedet for...

Anonymkode: 4582e...4d7

Det er en ullkjole - ikke skjørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, synes det så rart ut med bukse under kjole. Spesielt siden det så ut som en sånn slafsete bukse man daffer rundt hjemme i, den henger og slenger over skoene og den er for vid til å være under et stramt skjørt. Stylingen er helt "off". Ser ut som sånn kreasjon man kan ende opp i når man er syk hjemme og bare drar på seg koseplagg etter koseplagg uten å tenke på hvordan det ser ut sammen, man bare fryser.

Kjolen og jakken er klær jeg kunne brukt, men ikke sammen tror jeg, ble mye grått.

Anonymkode: 99a8c...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (2 timer siden):

Det er en ullkjole - ikke skjørt. 

Samme gjelder. Synes jeg leste skjørt lenger her oppe, men mulig det gikk for fort i svingene.

Anonymkode: 4582e...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du hadde byttet ut buksa med strømpebukse hadde det vært fint.....men regner med at da er poenget borte.

Anonymkode: 8017a...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker alle plaggene, men ikke sammen. Slengbukse under kjole/skjørt er bare rart. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...