Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 HJELP! Jeg har plutselig fått masse-masse-masse såkalte "babyhår" (dvs småhår) rundt panna (altså, det forreste håret). Greit nok - men de er LANGE! Babyhår pleier jo bare å være en centimeter eller så, og klarer da ikke å gjøre så mye faenskap, men når de nå har vokst til 5 cm o.l., blir det plutselig til at de står rett opp. Det ser komplett idiotisk ut! Håret mitt har alltid vokst i rekordfart, men akkurat disse småhåra... Hvordan gjør jeg dette? Jeg kan jo ikke akkurat klippe dem, da står de vel bare rett opp. :går med lue:
Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Forberede deg på "a bad-hair life"??! ← HEY!
Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #5 Skrevet 23. februar 2006 Du er fantastisk! :kys_2: ← Ka farsken e de' du flire av? Dette er et seriøst problem! (Det er det! )
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #6 Skrevet 23. februar 2006 Det finnes mye fint innen lim og dobbeltsidig teip
Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #7 Skrevet 23. februar 2006 Dere er noen drittunger, begge to!
Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #9 Skrevet 23. februar 2006 Nei, nå skal jeg sette dere begge på ignore for alltid, og furte resten av dagen. Og kjøpe meg ny lue.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #10 Skrevet 23. februar 2006 Nei, nå skal jeg sette dere begge på ignore for alltid, og furte resten av dagen. Og kjøpe meg ny lue. ← Kjøp en med elggevir på, da!
Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #11 Skrevet 23. februar 2006 Kjøp en med elggevir på, da! ← Har det allerede. To!
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #12 Skrevet 23. februar 2006 Har det allerede. To! ← Schäferører, da?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #13 Skrevet 23. februar 2006 Ok, morsomt, men seriøst, jeg har samme problem! Jeg låner sambos voks :oops:
Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #14 Skrevet 23. februar 2006 Ok, morsomt, men seriøst, jeg har samme problem! Jeg låner sambos voks :oops: ← Hah, der ser dere, gudsforlatte søplekødder. Jeg har prøvd (desperat) med hårskum/spray, men for det første så er det egentlig verre å se ut som om man har fett hår på 13. dagen, og for det andre så funker det ikke lenger, siden babyhårene tydeligvis bare fortsetter å vokse. Noen ugreie jævler...
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #15 Skrevet 23. februar 2006 Hah, der ser dere, gudsforlatte søplekødder. ← Skulle ikke tro du var universitetsstudent, med dét språket! :fy: Seriøst: vent noen måneder, så er hårene blitt såpass lange at problemet er borte. Ellers kan leave-in-balsam hjelpe (jeg liker Potion 9 fra Sebastian, eller den røde fra Elvital (billig og bra)).
Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #16 Skrevet 23. februar 2006 Skulle ikke tro du var universitetsstudent, med dét språket! :fy: Variasjon er sunt... Seriøst: vent noen måneder, så er hårene blitt såpass lange at problemet er borte. Ellers kan leave-in-balsam hjelpe (jeg liker Potion 9 fra Sebastian, eller den røde fra Elvital (billig og bra)). ← Men hvorfor i huleste har de begynt å vokse NÅ? Jeg mener, de har hatt over 20 år å bestemme seg på. Takk for tips, forresten (det var på tide! ), jeg skal prøve å få tak i det.
Ling Skrevet 23. februar 2006 #17 Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det finnes mye fint innen lim og dobbeltsidig teip ← "...bedre og bedre dag for dag....." Endret 23. februar 2006 av Ling
Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #18 Skrevet 23. februar 2006 "...bedre og bedre dag for dag....." ← Du er en dust av en møkkadame, og jeg liker deg ikke. Ikke i det hele tatt.
Gjest camillo Skrevet 23. februar 2006 #20 Skrevet 23. februar 2006 Du er så glad i meg så - jeg vet det nok! ← Det er bare fordi du mater meg hver tirsdag, ass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå