AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Del Skrevet 25. september 2024 Økonomien min dette året lar meg dessverre ikke dra til hudpleier og betale 1000 kroner uten å vite hva det er eller om de i det hele tatt kan hjelpe meg. Er det noen som vet hva disse greiene er, og hvordan jeg kan bli kvitt dem? Beklager den dårlige bildekvaliteten. En av greiene har en sort prikk i midten (er vel en hudorm), men de andre er bare hudfargede. Renser huden to ganger om dagen og tar kjemisk peeling 1-2 ganger i uka. Anonymkode: bedaa...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #2 Del Skrevet 25. september 2024 Beklager, folkens, jeg får ikke lagt til bilde av en eller annen grunn. Men det er hudfargede nupper på kinnet. Ikke kviser. De har vært der lenge og ser ikke ut til å ville forsvinne av seg selv. TS Anonymkode: bedaa...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 25. september 2024 #3 Del Skrevet 25. september 2024 Milier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. september 2024 #4 Del Skrevet 26. september 2024 (endret) Ser de slik ut: eller slik? Det første er milier, det andre er lukkede komedoner/whiteheads. Milier bør fjernes av hudpleier/hudlege, men lukkede komedoner kan du behandle selv. Milier er små cyster under huden som inneholder en liten "perle"/korn av keratin og talg, de kan gjerne kjennes litt harde eller "kornete" ut. Lukkede komedoner eller whiteheads er i prinsippet det samme som hudormer/sorte prikker, altså opphopning av talg, smuss og døde hudceller i porene. Fordi whiteheads ligger like under huden, skjer ikke den oksideringen som gjør vanlige/åpne hudormer mørk på farge. Hvilke produkter (hudpleie og sminke) bruker du, og hvilken type kjemisk peeling? Har du byttet produkter eller tror du det kan være andre årsaker til at hudproblemene har oppstått? Endret 26. september 2024 av Roci 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå