NatNat Skrevet 26. september 2024 #61 Del Skrevet 26. september 2024 Nei, men det er kun fordi det er for dyrt... 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #62 Del Skrevet 26. september 2024 Ja. Totalt 5 operasjoner og fått dekt alle Anonymkode: b3bf0...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #63 Del Skrevet 26. september 2024 Skal ta brystløft neste mnd. Puppene henger nede på magen og jeg er kun 42 år. Anonymkode: 1205a...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 26. september 2024 #64 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har lagt til 4cm på penis.. Ingen som vet 😊 Anonymkode: 8ffa6...324 Da står det jaggu dårlig til.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #65 Del Skrevet 26. september 2024 Nei, kunne ikke falt meg inn. Jeg er veldig fornøyd med meg selv. Vet jeg har vært heldig med utseende og gener, takknemlig for det. Anonymkode: 15574...177 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #66 Del Skrevet 26. september 2024 Million skrev (11 timer siden): Jeg har operert øyelokkene (2018) og hadde ikke en eneste blåveis eller blodutredelse. Det varierer om man får det, noen får, noen får ikke. Dessverre husker jeg ikke hvor lang tid det tok før ting "så normalt ut". Det bruker jo en 10 dagers tid på å gro og få fjernet sting osv. Selve arrene tar litt tid for å bli helt borte, men jeg synes å huske at jeg kunne gå i butikken uten å bli beglodd så snart stingene og sårteipen var tatt (rundt ti dager). Arrene blir litt borte i hudfolden når man har øynene åpne. Arrene bleknet og var borte hos meg etter noen få måneder på ene siden. Andre siden tok det 11 mnd før det hadde bleknet bort og var usynlig. Veldig rart det var så mange mnd forskjell på høyre og venstre side, men sånn var det her. Er dette noe som blir dekket pga synet? Anonymkode: 9cfbf...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #67 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg har ikke gjort noe og ingen planer om kirurgi, men kunne tenkt meg å prøve laser for å bli kvitt rødhet rundt nese og kinn. Ingen sminke blir fin pga det og plager meg virkelig. Anonymkode: 9cfbf...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. september 2024 #68 Del Skrevet 26. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er dette noe som blir dekket pga synet? Anonymkode: 9cfbf...10f Hvis man har problemer med synet pga "overhengende" hud over øynene, kan det det, ja. Jeg personlig gjorde det av kosmetiske grunner, og betalte for operasjonen hos Aleris (privatklinikk). Tror jeg betalte 15 000 kr eller litt mer inkl alt. Tenkte ikke engang tanken å skulle sutre til legen for dette og prøve å få det dekket av det offentlige. Men eksmannen min derimot, så meg da jeg hadde operert meg og sa at sånn ville han også ha, men han hadde ikke pengene. Som den flinke løgneren han er, gikk han til fastlegen og begynte og syte litt og overdrev noe veldig hvilke plager han hadde med denne huden over øynene. Og legen bet på, sendte henvisning til offentlig sykehus og eksen ble innkalt til operasjon. Dette betalte han en liten egenandel for, et par hundre kroner... Han var ikke plaget med den huden før han så resultatet mitt og ville ha sånn, han også, men var uten penger. PS! Og ja, jeg vet at han løy og overdrev til legen, for han skrøt av det til meg etterpå, at han hadde fått det til og fikk operasjonen nesten gratis. Endret 26. september 2024 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #69 Del Skrevet 26. september 2024 Nei, ingenting. Anonymkode: 16ea4...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #70 Del Skrevet 26. september 2024 Irak skrev (12 timer siden): Bare au natural her i gården ❤️. Det er ikke noe for Irak. Anonymkode: 5ba4b...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september 2024 #71 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke noe for Irak. Anonymkode: 5ba4b...2a4 Hver sin smak 😂. Smaken er som baken 👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #72 Del Skrevet 26. september 2024 K51. Tok kombinert hals- og ansiktsløft i fjor. Strålende fornøyd! Det ble et veldig naturlig resultat, og ingen utenom mannen min og sjefen min som vet om det. Det var dyrt, men for min del absolutt verdt pengene. Hadde aldri nølt med å gjøre det igjen. Neste måned skal jeg ta nedre og øvre øyelokk. Men så får det holde for en stund altså 🤭! Har tatt botox i sinnarynken siden jeg var 30. Den er der, men ikke så dyp og fremtredende som hvis jeg hadde vært " naturlig" Tror jeg er et godt eksempel på at man ikke nødvendigvis ser ut som Madonna eller Mickey Rourke dersom man innvilger seg kosmetiske "korrigeringer" Cluet er vel å klare å stoppe før det blir for mye😊 Anonymkode: 9fe78...065 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #73 Del Skrevet 26. september 2024 Har tatt smart lipo av mage og ridebukselår. Det var ekstremt smertefullt og veldig lite resultat. Anbefales ikke. Har fremdeles arr to år etterpå. Har tidligere brukt litt botox i sinnarynke, og har lyst til å begynne med det igjen. Har også lyst til å ta halvt ansiktsløft, nedre del og hals, men vet ikke om jeg orker når det kommer til stykket. Svær operasjon.. Det siste året (jeg er 50) er det ingen mascara som ikke smitter av over øynene, vannfaste typer likeså, er det tegn til at øyelokk har siget mye? Har alltid vært litt puffy der, men ikke tenkt på det før siste året, kan ikke bruke mascara lenger. Bør jeg ta øyelokk, kanskje, få et åpnere blikk? Anonymkode: 97235...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #74 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): K51. Tok kombinert hals- og ansiktsløft i fjor. Strålende fornøyd! Det ble et veldig naturlig resultat, og ingen utenom mannen min og sjefen min som vet om det. Det var dyrt, men for min del absolutt verdt pengene. Hadde aldri nølt med å gjøre det igjen. Neste måned skal jeg ta nedre og øvre øyelokk. Men så får det holde for en stund altså 🤭! Har tatt botox i sinnarynken siden jeg var 30. Den er der, men ikke så dyp og fremtredende som hvis jeg hadde vært " naturlig" Tror jeg er et godt eksempel på at man ikke nødvendigvis ser ut som Madonna eller Mickey Rourke dersom man innvilger seg kosmetiske "korrigeringer" Cluet er vel å klare å stoppe før det blir for mye😊 Anonymkode: 9fe78...065 Kan jeg spørre hvor du gjorde ansiktsløftet? Anonymkode: 97235...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #75 Del Skrevet 26. september 2024 Nei, men er ikke fremmed for tanken en gang i fremtiden. Anonymkode: b959c...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #76 Del Skrevet 26. september 2024 Har ikke fått utført noen kosmetiske operasjoner, men tok øvre øyelokk for et par år siden. Dette fikk jeg dekket og utført på sykehuset, da jeg hadde så pass heng at det påvirket sidesynet. Det meste på kroppen henger, slenger og er rynkete, men det kan jeg leve med. K46 Anonymkode: c2536...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #77 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fettsuging, men kun fordi jeg har lipødem. Anonymkode: cee51...b66 Jeg har en plan om å få til det jeg også. Aller helst hvis det blir godkjent behandlingsform etter studien gjennom Haraldsplass. Anonymkode: b7463...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #78 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kan jeg spørre hvor du gjorde ansiktsløftet? Anonymkode: 97235...5ec Cosmo Clinic i Oslo🙂 Anonymkode: 9fe78...065 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #79 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg er 39 men svarer allikevel. Er gravid igjen og etter den siste graviditeten ønsker jeg eventuelt bukplastikk hvis magen ikke blir ordentlig flat igjen. Vet ikke hvordan brystene vil se ut på sikt så mulig det blir noe silikon til slutt, men håper jeg slipper det. Ellers har jeg ikke vurdert noen andre kosmetiske operasjoner. Synes mange av de som feks bruker botox og liknende ser himla gamle ut. Anonymkode: b6622...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #80 Del Skrevet 26. september 2024 Buks, pupp og venter på øyelokk. Anonymkode: 99c27...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå