Phoenix Heart Skrevet 27. september 2024 #101 Del Skrevet 27. september 2024 Nei, har heller ikke tatt botox og fillers,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #102 Del Skrevet 27. september 2024 Bukplastikk, overarmplastikk, brystreduksjon. Siste var 11 år siden. Anonymkode: 06da6...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #103 Del Skrevet 27. september 2024 2 brystoperasjoner. Hadde jeg vært rik hadde jeg tatt mageplastikk og øvre + nedre øyelokk også. Har pengene men vil heller spare de til pensjon. Tar botox noen steder i ansiktet 2 g årlig. Anonymkode: 2af28...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #104 Del Skrevet 27. september 2024 Silikon. Gikk fra pannekake til B-cup. Anonymkode: 1c413...571 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #105 Del Skrevet 27. september 2024 Brystreduksjon via det offentlige, men det er over 10 år siden. Anonymkode: 549a7...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 27. september 2024 #106 Del Skrevet 27. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må legge til; Det at kvinner som har relativt vakre trekk og kropper fra naturens side snakker ned om kirurgi er ganske uempatisk. Har eksempelvis ei på jobb som til stadighet klarer å nevne hvor idiotisk plastisk kirurgi er, som samtidig ser ut som ei modell med fyldige lepper og slank kropp fra naturens side. Bare.. prøv å se ting fra andre perspektiver. Vær så snill. Alle er rett og slett ikke like heldige. Anonymkode: 127d7...e0d Jeg skjønner hva du sier, altså. Og jeg forstår at det er noen som er så plaget av enkelte ting at de velger å operere. Jeg vil ikke dømme noen for det. Jeg syns det er mer et generelt problem i samfunnet at så mange ser ut til å synes det er så uproblematisk. Og at en del fikser på ting som ingen av andre ville tenke på som «skavanker». For en del tenker jeg at hvis man først begynner med det blikket, og man i tillegg vet at naturen går sin gang, vil mange fort ha lyst til å gjøre mer. Og så kommer dette med hvordan denne normaliseringen påvirker unge kvinner. Det er så trist når unge folk begynner å fikse på ting, helt unødvendig! Og dette voldsomme utseendefokuset, jeg syns det virker som det har blitt verre, og jeg tenker på at unge kvinner må styrkes i å tenke at utseende liksom ikke er kjernen i deres verdi som mennesker. At de bør få hjelp til å vende blikket utover framfor å bli så fokusert på seg selv og det de opplever som feil i forhold til et eller annet skjønnhetsideal. Jeg vil forresten legge til at jeg så en influenser (Ragnhild Margrethe?), som tok en neseoperasjom nylig og angret. Hun sa at det var noe hun ikke hadde tenkt på særlig lenge, men noe hun gjorde nesten som et innfall(?). Da ble jeg litt skremt, over at selv voksne folk med barn tenker såpass lite over noe som vil forandre utseende ganske mye. Etter min mening er det for øvrig fullstendig uforståelig at hun valgte å operere nesa. Jeg syns dette blir noe helt annet enn en som etter nøye overveielse velger å operere et heng etter ks-arr (skjønt, det får man kanskje dekket?) eller andre ting som er til stor plage. Endret 27. september 2024 av Vera Vinge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 27. september 2024 #107 Del Skrevet 27. september 2024 Niks, absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #108 Del Skrevet 27. september 2024 Ja, operert musa etter noen fødsler. Føler og kjenner meg mye bedre nå. Anonymkode: 4b614...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #109 Del Skrevet 27. september 2024 Nei..ingenting., Jeg har vurdert øvre øyelokk, men jeg er redd for å se annerledes ut. De der øynene mine er liksom litt fine også med de øyelokkene. Det er litt meg. Så jeg vil helst ikke... Anonymkode: d5dda...a44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #110 Del Skrevet 27. september 2024 Neseplastikk! Har tenkt på det siden tenårene, men gjorde det først som voksen. Angrer ikke. Fjernet en kul på neseryggen, men da kirurgen undersøkte innsiden av nesen under operasjonen så han at jeg også hadde skjev neseskillevegg og korrigerte dette under samme operasjon. Så i følge han endte dette inngrepet opp ved å ikke bare være kosmetisk, men også medisinsk. Jeg puster mye bedre gjennom nesen nå enn før. Anonymkode: 1b83c...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #111 Del Skrevet 27. september 2024 Bukplastikk, brystløft, halsløft, øyelokk, btx, filler. Tror det var alt. (Angrer ikke på noe. "Holder meg bra for alderen") 50+ Anonymkode: fe4a4...ca6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #112 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Silikon. Gikk fra pannekake til B-cup. Anonymkode: 1c413...571 Samme her Anonymkode: e4099...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #113 Del Skrevet 27. september 2024 Nei ingenting foreløpig, men kunne tenke meg å "fjerne" rynkene i panna med restylane/btx. Anonymkode: 77bd6...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 27. september 2024 #114 Del Skrevet 27. september 2024 Nei. Selv om jeg flere ganger har fått høre at jeg ser eldre ut enn alderen min. Nei, jeg ser ut som alderen min. Det er mange andre rundt som ser yngre ut enn alderen, fordi de har tatt kosmetiske operasjoner. Enhver operasjon er en risiko. En risiko for infeksjoner, resistente bakterier, følgesykdommer og ulykker. I tillegg er det vanlig med smerter. Hvorfor skal jeg utsette meg for det for å se yngre ut? For hvem? Alle jeg kjenner, vet hvor gammel jeg er. Hvis jeg sprøyter meg full av botox og løfter her og der, slik at jeg ser ut som 32, vil jeg fortsatt være over 40. Men i ettertid vil jeg få styggere utseende, eventuelt behov for jevnlige påfyll som skader kroppen ytterligere. Jeg forstår det med øyelokkoperasjoner - det har ikke bare kosmetisk, men også nyttig effekt, fordi mange har plager med å ha tunge øyelokk, altså fysiske plager. Men ansiktsløft, botox, større lepper og annet utelukkende kosmetisk forstår jeg ikke at folk gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #115 Del Skrevet 27. september 2024 Rosalilje84 skrev (3 timer siden): Nei. Selv om jeg flere ganger har fått høre at jeg ser eldre ut enn alderen min. Nei, jeg ser ut som alderen min. Det er mange andre rundt som ser yngre ut enn alderen, fordi de har tatt kosmetiske operasjoner. Enhver operasjon er en risiko. En risiko for infeksjoner, resistente bakterier, følgesykdommer og ulykker. I tillegg er det vanlig med smerter. Hvorfor skal jeg utsette meg for det for å se yngre ut? For hvem? Alle jeg kjenner, vet hvor gammel jeg er. Hvis jeg sprøyter meg full av botox og løfter her og der, slik at jeg ser ut som 32, vil jeg fortsatt være over 40. Men i ettertid vil jeg få styggere utseende, eventuelt behov for jevnlige påfyll som skader kroppen ytterligere. Jeg forstår det med øyelokkoperasjoner - det har ikke bare kosmetisk, men også nyttig effekt, fordi mange har plager med å ha tunge øyelokk, altså fysiske plager. Men ansiktsløft, botox, større lepper og annet utelukkende kosmetisk forstår jeg ikke at folk gjør. Risikoen er helt forsvinnende liten. Og man lever med risiko, hver dag. Kjøreturen til og fra jobb i dag, som jeg kunne droppet da jeg kan jobbe hjemmefra, men ønsket å møte andre i dag. Eller vinen jeg drikker i kveld, ikke bra for kroppen, men det gir meg noe. Bo på leirgrunn gjør jeg også, som store deler av østlandet. Alt jeg har gjort har jeg gjort for meg (ingen operasjoner ennå, men støtter de som gjør det). Mannen ser ikke forskjell på søndag-meg, og pyntet-for-bryllup meg. Jeg har blant annet fikset litt på tenner. Og fy søren så glad jeg fortsatt blir når jeg får et glimt av meg selv i speilet når jeg smiler. Og at jeg hver morgen kan stå opp, se godt, uten å måtte ta på briller som jeg virkelig hatet, eller linser som raskt gjorde at sminken rant. Anonymkode: c11fa...5f3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 27. september 2024 #116 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Risikoen er helt forsvinnende liten. Og man lever med risiko, hver dag. Kjøreturen til og fra jobb i dag, som jeg kunne droppet da jeg kan jobbe hjemmefra, men ønsket å møte andre i dag. Eller vinen jeg drikker i kveld, ikke bra for kroppen, men det gir meg noe. Bo på leirgrunn gjør jeg også, som store deler av østlandet. Alt jeg har gjort har jeg gjort for meg (ingen operasjoner ennå, men støtter de som gjør det). Mannen ser ikke forskjell på søndag-meg, og pyntet-for-bryllup meg. Jeg har blant annet fikset litt på tenner. Og fy søren så glad jeg fortsatt blir når jeg får et glimt av meg selv i speilet når jeg smiler. Og at jeg hver morgen kan stå opp, se godt, uten å måtte ta på briller som jeg virkelig hatet, eller linser som raskt gjorde at sminken rant. Anonymkode: c11fa...5f3 Tenner har jo med helse å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #117 Del Skrevet 27. september 2024 Rosalilje84 skrev (2 timer siden): Tenner har jo med helse å gjøre. Hvordan? Anonymkode: c11fa...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #118 Del Skrevet 27. september 2024 Jeg er redd for operasjoner og sprøytestikk, så for meg sitter det ekstremt langt inne å gjøre kosmetiske inngrep. Hadde jeg ikke vært så redd, så hadde jeg fettsugd dobbelthaka, tatt prp-behandling i hodebunnen for å få kraftigere hårvekst, tatt laserbehandling for å fjerne hår rundt brystvortene, tatovert øyenbrynene mine/microneedling, tatt en stilig tatovering på skulderen og startet med botox. Jeg tenker jevnlig på dette. Håper at jeg snart tør å gjennomføre noe av det! Kvinne, 38 Anonymkode: 205cb...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #119 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan? Anonymkode: c11fa...5f3 Google gjerne hvordan dårlige/syke tenner påvirker andre kroppsdeler. Anonymkode: 2ca0b...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #120 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Google gjerne hvordan dårlige/syke tenner påvirker andre kroppsdeler. Anonymkode: 2ca0b...b0e Tror dette var ment fra ei som har fikset tennene sine rent kosmetisk, som jeg selv har gjort. Var absolutt ikke nødvendig av helsemessige årsaker, men ønsket et noe rettere smil og blekere tenner. Angrer null! Anonymkode: 127d7...e0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå