Gå til innhold

Du som er over 40 år. Har du tatt noe plastikk kirurgi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øyelokk her også. Har lyst til å ta brystløft, tyngdekraften har vært uvanlig sterk de siste årene…

Anonymkode: d7b60...622

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ænema skrev (17 minutter siden):

Øyelokk

Hvor lang tid tar det før det ser normalt ut? Er det lett å se at du er operert de første ukene?

Har ei kollega som gikk en periode med skikkelige blåveiser noen uker. Hun sa hun hadde ramlet på fest. Men nå har jeg hengt meg opp i at hun plutselig har fått et såpass mye åpnere blikk uten heng, så mistenker det var operasjons blåveiser😄

Anonymkode: b61b9...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar btx i panna. Hadde egentlig lyst på panneløft siden den har så mye rynker og overflødig hud. Men legen var smart og anbefalte btx i stedet for å slippe operasjon. Dermed har jeg nå snart betalt like mye for rynkefri panne med btx i løpet av to år som panneløft ville ha kostet🙈😅 Føler meg lurt.

Vær obs på at klinikkene tjener MYE mer på å la pasientene få injeksjoner med botox og fillere i årevis enn diverse ansiktsløft/operasjoner. Så man kan egentlig aldri stole helt på en kosmetisk privat lege.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei

Men har fått noen falske tenner og vil ta bukplastikk 

Anonymkode: f42cd...50c

Hvordan da falske tenner? Fasetter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lang tid tar det før det ser normalt ut? Er det lett å se at du er operert de første ukene?

Har ei kollega som gikk en periode med skikkelige blåveiser noen uker. Hun sa hun hadde ramlet på fest. Men nå har jeg hengt meg opp i at hun plutselig har fått et såpass mye åpnere blikk uten heng, så mistenker det var operasjons blåveiser😄

man ser brukbar ut etter en ukes tid. man må ha på sting ei uke. og så dra tilbake eller til fastlegen for å fjerne de etterpå. hadde ikke blåveiser,men var rød hoven og gikk med plaster over sårene.

man ser at man har sting og sår. tror ikke man kan ro seg unna operasjoenen før etter man har fjernet stingene. man har skorper. 

men når jeg knakk opp nesa mi så fikk jeg svære blåveiser rundt øynene mine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Silikon da jeg var 18, fjernet det da hjernen min begynte å virke da jeg var 24. 

Anonymkode: 837e5...5f9

• Liker 13
  • Hjerte 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Men hadde tatt det om jeg hadde følt behovet. Blir nok botox, blant annet, etterhvert. 

Opererte synet, da. Kan jo si det er for utseendet, da jeg nektet å bruke briller, og linser irriterte til tider. 

Og har jo fikset litt på tenner. 

Anonymkode: c11fa...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva har du event gjort? 

Anonymkode: 5cf48...8fa

Fiksa på puppene etter fjerning av en pupp da jeg var 31. Det innlegget de lagde den gangen var mislykket. Så tok opp saken for 3-4 år siden om d fortsatt var mulig?. D var det så da fikk jeg lagt inn nytt innlegg og strammet opp den naturlige. Så meget fornøyd. Bedre enn det var og litt mer symetri. Da jeg var tenåring hadde jeg utstående ører så fikk fikset det og.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...