AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Del Skrevet 25. september 2024 Nyttårsaften nærmer seg…og jeg gruer meg til nok en nyttårsaften alene hjemme. Om man vil reise bort ( i Norge) på selveste nyttårsaften for å treffe folk, hvor reiser man? Finnes det noen som arrangerer nyttårsfest for single? 😀💃🏽🕺🏽 Et høyfjellshotell, tur på dagen, lang frokost og middag og fest på kvelden? Menn og kvinner…mange blir venner…noen kanskje noe mere…men ingen sitter alene hjemme? Folk i 40-50-åra.🙏🏽 Anonymkode: 9cf2e...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Del Skrevet 26. september 2024 På østlandet så vil nok Single&mingle arrangere nyttårsfest (Oslo/Akerhus/østfold/Vestfold). De arrangerte i allefall i Vestfold i fjor. I Oslo er det også noen andre som arrangerer samlinger for single, så der tror jeg det er litt muligheter. På høyfjellshotellene tror jeg det er mye par som drar, men mulig det er noen single også? Det er et alternativ jeg har vurdert å teste selv også tidligere. Men nå har jeg etter hvert fått såpass mange single venner at jeg regner med det blir noe sosialt som skjer her. Anonymkode: df796...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Del Skrevet 26. september 2024 Tidligere arrangerte singelreiser nyttårsfest, men hvis du er under 60 anbefaler jeg ikke de arrangementene. Sjekk heller singelgrupper på FB, hvis du er under 60. Anonymkode: 8118f...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. september 2024 #4 Del Skrevet 26. september 2024 Da jeg var singel inviterte jeg noen single og noen par hjem til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #5 Del Skrevet 27. september 2024 Carpe Diem har turer for single i jul og nyttår, men det koster jo litt. https://www.carpe-diem.no/jule-nyttarsturer/?s=nyttår&_gl=1*1ard3oq*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwr9m3BhDHARIsANut04YMbMrUz3a7MWxo4riarS46tFcvJtfhGwmcKiKY6u0L-ttgRpDZsTEaAjRlEALw_wcB Anonymkode: df796...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #6 Del Skrevet 28. september 2024 Colorline til Kiel? Anonymkode: b4115...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå