AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Skrevet 25. september 2024 Jeg misstenker at jeg har fått bakteriell vaginose. Dette har jeg aldri hatt før, men har kommet frem til at den vonde lukta nedentil må være det. I hvertfall så ligner mine symptomer på at det kan være det. saken er den, at min samboer nettopp har kommet hjem fra en meget fuktig guttetur. Så da blir spm mitt: kan det tenkes at han har vært ut å viftet med snabelen? Eller er jeg bare paranoid som tenker i slike baner? Anonymkode: 3a3cb...309
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Skrevet 26. september 2024 Bakteriell vaginose er ikke en kjønnssykdom. Anonymkode: 89bcf...2e6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 Ikke en kjønnsykdom nei, men kan man ikke få dette ved partnerbytter for eksempel? Anonymkode: 3a3cb...309 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke en kjønnsykdom nei, men kan man ikke få dette ved partnerbytter for eksempel? Anonymkode: 3a3cb...309 Ved hyppige partnerbytter øker risikoen, men det har jo ikke du hatt. Hvis du mistenker at mannen din har vært utro bør du uansett teste deg for kjønnssykdommer. Bakteriell vaginose er ikke en tilstand der man tenker at det kommer av utroskap. Hos veldig mange er det noe som oppstår helt plutselig. Anonymkode: 89bcf...2e6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #5 Skrevet 26. september 2024 Takk for svar Anonymkode: 3a3cb...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå