AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Del Skrevet 25. september 2024 Ja ville dere det? Anonymkode: 91f47...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #2 Del Skrevet 25. september 2024 Nei. Men jeg ville ikke vært på nakenprat i utganspunktet Anonymkode: df2c0...0ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #3 Del Skrevet 25. september 2024 Nakentid* har de skiftet navn? Anonymkode: df2c0...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #4 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nakentid* har de skiftet navn? Anonymkode: df2c0...0ac Ja, nakenprat ble stengt. Og nei, jeg hadde ikke det. Jeg har gjort det, men tror ikke jeg hadde gjort det igjen. Anonymkode: 25d09...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #5 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja ville dere det? Anonymkode: 91f47...3bf Nei, men først og fremst fordi jeg ikke henger der. Hadde jeg gjort det kunne jeg heller ikke klaget. Anonymkode: 26704...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #6 Del Skrevet 26. september 2024 Hvorfor ikke? Er sex unnagjort med gode resultater er kjemien på plass, var det dårlig så har du luket ut den personen. Tror det er bedre å begynne i den enden. Anonymkode: 40c5c...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #7 Del Skrevet 26. september 2024 Nei, vi er for ulike, har ingen nytte av å involvere masse fremmede inn i min sexualitet. Så spennende syns jeg ikke tilfeldige folk er. Henger ikke der inne. Anonymkode: e336b...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #8 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg var samboer med en jeg traff på nakenprat. Min nåværende fwb over 6 år er også fra nakenprat. Man er jo der inne fordi man er litt mer intr i sex og kinks enn andre. Hvis kjemien er der, og dere liker hverandre, hvorfor ikke 🤷♀️ i mitt hode er det ikke noe forskjell på å møte folk der inne, enn på feks happn eller Facebook dating. Man er kanskje litt mer rett på på nakentid, men ellers er det en arena for å bli kjent med folk på som alle andre Anonymkode: 4e07b...5bf 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #9 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var samboer med en jeg traff på nakenprat. Min nåværende fwb over 6 år er også fra nakenprat. Man er jo der inne fordi man er litt mer intr i sex og kinks enn andre. Hvis kjemien er der, og dere liker hverandre, hvorfor ikke 🤷♀️ i mitt hode er det ikke noe forskjell på å møte folk der inne, enn på feks happn eller Facebook dating. Man er kanskje litt mer rett på på nakentid, men ellers er det en arena for å bli kjent med folk på som alle andre Anonymkode: 4e07b...5bf Helt enig. Du unngår folk som har sex som en underliggende agenda, men ikke er ærlige om det. Anonymkode: 869f3...ee0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #10 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg var samboer med en jeg traff på nakenprat. Min nåværende fwb over 6 år er også fra nakenprat. Man er jo der inne fordi man er litt mer intr i sex og kinks enn andre. Hvis kjemien er der, og dere liker hverandre, hvorfor ikke 🤷♀️ i mitt hode er det ikke noe forskjell på å møte folk der inne, enn på feks happn eller Facebook dating. Man er kanskje litt mer rett på på nakentid, men ellers er det en arena for å bli kjent med folk på som alle andre Anonymkode: 4e07b...5bf Hva svarer du når folk spør hvordan dere møttes da? Anonymkode: 91f47...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #11 Del Skrevet 26. september 2024 Aldri vært der, ser ut for meg som det er kun fokus på sex så vet jo at d vil aldri bli noe seriøst med noen der😂 Anonymkode: 9088b...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 26. september 2024 #12 Del Skrevet 26. september 2024 Nei. Det kunne jeg aldri gjort. Hovedgrunnen er at vi ville hatt så forskjellige verdier at det ikke hadde virket. Tenker at folk som henger på slike sider er meget spesielle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 26. september 2024 #13 Del Skrevet 26. september 2024 Har ikke vært medlem NT men møtt en del folk som er der. Jeg savner nakenprat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #14 Del Skrevet 26. september 2024 Er folk som er aktiv der ute etter seriøst forhold? Ikke akkurat det jeg ser for meg, men jeg ville heller aldri vært på en sånn side. Anonymkode: fbf0e...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #15 Del Skrevet 26. september 2024 Møtte mannen min på Nakenprat for mange år siden. Så ja Anonymkode: 75703...759 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #16 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva svarer du når folk spør hvordan dere møttes da? Anonymkode: 91f47...3bf Er jo bare å si Tinder. Anonymkode: 25d09...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #17 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva svarer du når folk spør hvordan dere møttes da? Anonymkode: 91f47...3bf Mine nærmeste venninner vet hvor og hvordan. Familie og andre sier jeg at vi møttes på nett. Spør de mer, svarer jeg happn/facebook/sukker eller no. Anonymkode: 4e07b...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #18 Del Skrevet 26. september 2024 Rosa Gnom skrev (7 timer siden): Nei. Det kunne jeg aldri gjort. Hovedgrunnen er at vi ville hatt så forskjellige verdier at det ikke hadde virket. Tenker at folk som henger på slike sider er meget spesielle. Hvorfor det? Vi er da helt normale, oppegående mennesker selv om vi har ett noe mer krydret og spennende sex liv enn mange av dere prippne som kaller oss for meget spesielle 🤷♀️😤 Anonymkode: 4e07b...5bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 26. september 2024 #19 Del Skrevet 26. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor det? Vi er da helt normale, oppegående mennesker selv om vi har ett noe mer krydret og spennende sex liv enn mange av dere prippne som kaller oss for meget spesielle 🤷♀️😤 Anonymkode: 4e07b...5bf Det er noe spesielt med mennesker som oppsøker slike ting. Når ble jeg prippen? Akkurat nå? Det er lov å ha sine egne tanker. Endret 26. september 2024 av Rosa Gnom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #20 Del Skrevet 27. september 2024 Rosa Gnom skrev (11 timer siden): Det er noe spesielt med mennesker som oppsøker slike ting. Når ble jeg prippen? Akkurat nå? Det er lov å ha sine egne tanker. Det er det så absolutt. Og min tanke er at dere som finner oss som oppsøker sånne sider og ikke har ett A4 liv, er prippen. Det finnes veldig mye andre ting som faller under kategorien "spesielt mennske" Anonymkode: 4e07b...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå