Melli34 Skrevet 25. september 2024 #1 Skrevet 25. september 2024 Hei! Vi har en nyfødt(nå på 6 uker) som er så utrolig varm. Kan ligge å svette i ‘vanlig temperatur’ om han ligger på noe som ikke puster godt. Når barnefar holder han blir de begge klamme, noe som fører til frustrasjon hos barnet. Noen som har opplevd det samme og har erfaringer/tips?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #2 Skrevet 25. september 2024 Noen er varme av seg. Hvor mye klær har baby på seg? Og hvor varmt er det i rommet? Anonymkode: ca58a...f53
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #3 Skrevet 25. september 2024 Hm jeg syntes og min baby var veldig varm... Gjorde ikke noe spesielt da bare passet på å ikke kle på for mye og passet spesielt på når hun sov at hun ikke ble overopphetet (så jo andre hadde mye mer på sine babyer og tykke vognposer og slikt som vi ikke trengte, fulgte alltid godt med på at hun ikke ble kald altså) Med far så ble de mer klamme/svette med hud mot hud men funket bedre med feks klær i bomull på pappa. Nå er hun eldre og fremdeles ganske varm av seg. Anonymkode: f76fa...aa4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #4 Skrevet 25. september 2024 Melli34 skrev (13 minutter siden): Hei! Vi har en nyfødt(nå på 6 uker) som er så utrolig varm. Kan ligge å svette i ‘vanlig temperatur’ om han ligger på noe som ikke puster godt. Når barnefar holder han blir de begge klamme, noe som fører til frustrasjon hos barnet. Noen som har opplevd det samme og har erfaringer/tips? Sist baby her var sånn. VELDIG varm av seg, som en varmeovn. Det er barnet fremdeles. Måtte rett og slett bare regulere det ved bruk av luftige klær, bruk av ull, ull/silke blanding etc. Anonymkode: 6b859...a91
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #5 Skrevet 25. september 2024 Mitt barn har vært varm av seg fra dag 1, når vi var hjemme,var det ofte babyen bare var kledd i en body fordi det var varmt. Anonymkode: 2126c...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå