AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Skrevet 25. september 2024 Hei! Jeg og kjæresten studerer i ulike byer og har derfor avstandsforhold i 2 år. Vi har vært sammen i 1,5 år. Vi har 2 faste kvelder i uka der vi snakker sammen på zoom og ser på modern family (som er vår favorittserie). Men det er en ting som begynner å irritere meg veldig, og det er at mens vi ser på så sitter han mye på tlf (kanskje 30% av tiden). Han svarer på snapper, meldinger, scroller Facebook osv. Noen ganger skjer det også at jeg f.eks begynner å le av noe som skjedde på serien, men han fikk ikke med seg hva som skjedde siden han satt på tlf så han sier «hva skjedde må, fikk ikke med meg, sorry bare spoler litt tilbake jeg»…er ikke veldig ofte men det er dødsirriterende. Har prøvd å ta det opp med han et par ganger at jeg synes det er irriterende når han sitter så mye på mobilen å trykker og føler ofte at jeg sitter å ser på alene. Da svarer han at han er bare slik, han klarer ikke å bare sitte å se på noe, han må multitaske og at han får med seg hva som skjer fordi han hører hva som blir sakt. Så kan han bli litt bedre og ikke bruke tlf så mye en liten periode, men så faller det tilbake. Hva tenker dere? Er det noe jeg bare burde finne meg i og prøve å ikke la det irritere meg så mye som det gjør, eller burde jeg prøve å ta en ordentlig snakk med han enda en gang? Anonymkode: 7d437...81c
Fountaine Skrevet 25. september 2024 #2 Skrevet 25. september 2024 Det er litt respektløst. Hadde også reagert på det og ikke likt det.
sjokoladeelskeren Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 Hadde synes det var veldig irriterende selv. Kjærestetid er kjærestetid uansett om man sitter i samme rom eller ikke, regner med han ikke holder på slik om dere for eksempel ser en film i lag på sofen? Da hadde jeg hvertfall fått avsmak. Tror du han setter like stor pris på de date-kveldene som du gjør, eller tror du han egentlig like gjerne ville droppet det? Virker som om han kjeder seg.
Schopenhauer Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 Er du sikker på at modern familiy er hans favorittserie? Mulig han egentlig kjeder vettet av seg, men vil samtidig ikke skuffe deg + tilbringe tid med deg. Prøv Sopranos, Sons Of Anarchy eller noe lignende, og se om han er mer tilstede da. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #5 Skrevet 26. september 2024 Schopenhauer skrev (4 timer siden): Er du sikker på at modern familiy er hans favorittserie? Mulig han egentlig kjeder vettet av seg, men vil samtidig ikke skuffe deg + tilbringe tid med deg. Prøv Sopranos, Sons Of Anarchy eller noe lignende, og se om han er mer tilstede da. Ja han har alltid elsket det og var han som foreslo å se på det i lag ts Anonymkode: 7d437...81c
sjokoladeelskeren Skrevet 26. september 2024 #6 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja han har alltid elsket det og var han som foreslo å se på det i lag ts Anonymkode: 7d437...81c Forslår at neste gang dere har «date» og han sitter lenge på mobilen, så spør du han rett ut «kjeder du deg? Du sitter jo bare på mobilen, vi kan slå av og bare snakke om du heller vil det»
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #7 Skrevet 27. september 2024 sjokoladeelskeren skrev (18 timer siden): Forslår at neste gang dere har «date» og han sitter lenge på mobilen, så spør du han rett ut «kjeder du deg? Du sitter jo bare på mobilen, vi kan slå av og bare snakke om du heller vil det» Har prøvd lignende før, men da sier han bare at «neida, jeg følger med, må bare multitaske litt, klarer ikke å bare sitte stille å se på» ts Anonymkode: 7d437...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå