AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Skrevet 25. september 2024 Hei! Dere som har brukt Letrozol eller Femar.. når fikk dere eggløsning etter dobbel dose? Jeg tok siste to tablettene med Letrozol mandag, og i dag så el testen min ut slik som på bildet.. synes det ser ut som det ikke er lenge til el, men er ikke det veldig tidlig? 😅 noen med erfaring? Aner ikke hvor lang syklus jeg har siden jeg må ta Provera for å få mensen.. Anonymkode: 2bb3b...ef4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #2 Skrevet 25. september 2024 Det er veldig individuelt når man får EL etter Letrozol. Jeg har fått eggløsning alt mellom 2 og 7 dager etter siste pille. Den ser neeesten positiv ut ja, så vil tippe EL er like rundt hjørnet. Er det det en morgen test, ville jeg tatt en ny i kveld, men litt sent nå da EL tester bør tas mellom kl 10-20. Anonymkode: 8d203...f40 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 Fikk EL på ca CD 16/17 og tok dobbel dose fra CD 4-9. Anonymkode: b9148...86d
mommyaka Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 Så du tok siste tablet 3 dager siden? Jeg mener husker at man ikke skulle teste før iallefall 5 dager etter siste tablet. Jeg fikk også ofte positive test dager etter siste tablet..det tar oftere flere dager før egget vokser stort nok til eggløsning. Et egg må være 18-25 mm før det slippes. Det tror jeg neppe skjer på 3 dager. Har du pcos? Ofte får man eggløsning 10-25 dager etter siste pille 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå