Hatsumomo Skrevet 25. september #1 Del Skrevet 25. september https://www.ba.no/airbnb-utleier-tiltalt-skal-ha-snikfilmet-nakne-gjester-i-dusjen/s/5-8-2755932 Alltid vært litt skeptisk til airbnb, jeg. Nettopp på grunn av muligheten for perverse folk som dette som kan rigge leiligheten slik de vil med skjulte kameraer Hva tenker dere? Dere som leier slike leiligheter, sjekker dere litt ekstra for slikt eller legger dere alltid godviljen til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Om noen vil filme meg for å forsøke å tjene penger på den bleikfeite rumpa mi så får de gjerne gjøre det. Internett er stort nok nå til at slike ting bare drukner i mengden av mer spennende kropper så det hadde ikke blitt store gevinsten. Anonymkode: fd819...6de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Om noen vil filme meg for å forsøke å tjene penger på den bleikfeite rumpa mi så får de gjerne gjøre det. Internett er stort nok nå til at slike ting bare drukner i mengden av mer spennende kropper så det hadde ikke blitt store gevinsten. Anonymkode: fd819...6de Så sant som det er sagt. Anonymkode: be8c5...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september Hadde ikke likt det, men bryr meg egentlig null. Anonymkode: 3cd2e...8a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå