Gå til innhold

Kan klarsynte hjelpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del helseutfordringer, og lurer veldig på om kjæresten min er så lei av dette at han revurderer forholdet? Jeg snakker ikke så mye om det, det er mer at jeg må si fra når jeg må avlyse noe pga en dårlig periode, eller må si nei til noe jeg vet jeg ikke kan gjøre. Han er elendig på å validere følelser, noe som gir meg en dårlig følelse. Noen som får opp noe? På forhånd tusen takk!

Anonymkode: b994d...5d0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde, men fikk inn en energi jeg syntes det var vanskelig å forholde meg til nå så sent. Prøver igjen i morgen formiddag :) 

Anonymkode: e2d18...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg prøvde, men fikk inn en energi jeg syntes det var vanskelig å forholde meg til nå så sent. Prøver igjen i morgen formiddag :) 

Anonymkode: e2d18...e8a

Åj, håper det ikke var en vond energi du fikk inn? Tusen hjertelig takk for at du vil prøve igjen i morgen❤️

Anonymkode: b994d...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en del helseutfordringer, og lurer veldig på om kjæresten min er så lei av dette at han revurderer forholdet? Jeg snakker ikke så mye om det, det er mer at jeg må si fra når jeg må avlyse noe pga en dårlig periode, eller må si nei til noe jeg vet jeg ikke kan gjøre. Han er elendig på å validere følelser, noe som gir meg en dårlig følelse. Noen som får opp noe? På forhånd tusen takk!

Anonymkode: b994d...5d0

Det er ikke helsen din som er problemet, det er dette.

Anonymkode: 7aaca...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ikke helsen din som er problemet, det er dette.

Anonymkode: 7aaca...402

Takk❤️ Ja dette har vært et problem helt fra start, selv om jeg har prøvd å snakke med han om hvor viktig det er å validerer hverandres tanker og følelser. Han forstår det ikke, tror jeg. Han har aldri kommunisert på den måten. Så spørsmålet mitt blir da (hvis du er klarsynt); har han genuin empati og forståelse for hva jeg sliter med, eller evner han ikke å kjenne på den empatien? 

Anonymkode: b994d...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk❤️ Ja dette har vært et problem helt fra start, selv om jeg har prøvd å snakke med han om hvor viktig det er å validerer hverandres tanker og følelser. Han forstår det ikke, tror jeg. Han har aldri kommunisert på den måten. Så spørsmålet mitt blir da (hvis du er klarsynt); har han genuin empati og forståelse for hva jeg sliter med, eller evner han ikke å kjenne på den empatien? 

Anonymkode: b994d...5d0

Du trenger ingen klarsynt for å svare på det spørsmålet.

Anonymkode: 7aaca...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du trenger ingen klarsynt for å svare på det spørsmålet.

Anonymkode: 7aaca...402

Jo det føler jeg, for dette lurer jeg oppriktig på. Noen er gode med ord og kan si de riktige tingene, uten å egentlig føle på så mye empati, og andre kan føle empatien, men ikke klare å uttrykke det, fordi de aldri har lært hvordan.

Anonymkode: b994d...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en del helseutfordringer, og lurer veldig på om kjæresten min er så lei av dette at han revurderer forholdet? Jeg snakker ikke så mye om det, det er mer at jeg må si fra når jeg må avlyse noe pga en dårlig periode, eller må si nei til noe jeg vet jeg ikke kan gjøre. Han er elendig på å validere følelser, noe som gir meg en dårlig følelse. Noen som får opp noe? På forhånd tusen takk!

Anonymkode: b994d...5d0

Hva mener du med å validere følelser? Hva betyr det?

Anonymkode: eeb1e...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...