Gå til innhold

165 og 65 kg, vanskelig å gå ned i vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter to barn har vekta liksom stabilisert seg på 65 kg. Kunne tenkt meg ned på 60 ca. Noen med samme høyde ca? Hva veier du? Og hva spiser du?

Synes jevnt over jeg spiser sunt, men jweg spiser en del om kvelden dessverre 

Anonymkode: 693d2...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme høyde, samme vekt. Ingen behov for vekttap her, men jeg trener styrke for å få mindre fettprosent. Så litt trening er jo noe du kan gjøre hjemme på kveldstid hvis du ikke har tid til annet. Jeg trener veldig forsiktig, men effektivt. 

Anonymkode: 9dbdd...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme høyde, samme vekt. Ingen behov for vekttap her, men jeg trener styrke for å få mindre fettprosent. Så litt trening er jo noe du kan gjøre hjemme på kveldstid hvis du ikke har tid til annet. Jeg trener veldig forsiktig, men effektivt. 

Anonymkode: 9dbdd...6fb

Jeg trener mest utholdenhet, kanskje jeg kan legge inn litt styrke også:) 

Anonymkode: 693d2...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spiser en del på kvelden, så ville jeg ha starta med å ta tak i dette. Jeg er 170 cm og 60 kg. Ingen problem å holde denne vekta med periodisk faste, der spising/snacking på kvelden utgår. Hvorfor spiser du så mye på kvelden? Er du sulten eller bare sugen på noe?

Anonymkode: 2a249...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er normalvektig og trenger ikke å gå ned i vekt. Du spiser sunt, vekten er stabil. Om du tar noen grep så kan periodisk faste være noe å prøve. Legg fasten til de tidspunktene du naturlig har lite matlyst. F.eks første måltid til lunsj, siste på kvelden hvor du er mest sulten. Unngå tomme kalorier til hverdags (godteri, kjeks, chips - produkter uten ernæringsmessig innhold, men mye ultraprosesserte stoffer). Begrens så mye du klarer. 

Anonymkode: c6c1f...639

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...