AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Del Skrevet 25. september 2024 Hva er greia med at enkelte firmaer har dør til dørselgere? Er det seriøst så mange som takker ja til produktene deres på døra på en slitsom måte at det er verd å jobbe slik? Det kommer på døra på ugunstig tidspunkt, endten midt i middagen eller i leggetid til ungene. Og er man så dum og slippe deg inn er det vanskelig å få ut igjen. Man prøver å bruke sosiale normer og regler og prøve høflig avvise dem på en grei måte, men det går liksom ikke. Det gir seg ikke. Når man sier man vi tenker på saken, eller vurdere dette nøye. Slik som sektoralarm kom til oss en gang og vi ville tenke oss om. Vi ville sammenligne priser og litt slik og tenke oss nøye om. Neida det gikk liksom ikke, vi måtte takke ja til tilbudet hans enten der og da eller dagen etter . Da de ringte meg dagen etter og jeg høflig sa nei vi landet på at de ikke ønsket dette, ga selgeren seg ikke. Istedenfor å si OK ha det bra ha en fin dag fortsatt du prøve å lure oss inn i dette. noen som jobbet som dør til dørselger kan forklare meg hvorfor dere så desperate? Hvorfor kommer dere på teite tidspunkt? Og hvorfor gir dere dere ikke? Noen som kan litt om samfunnet som kan forklare meg hva poenget med dør til dør selgere er? De kan ta ikke gjøre så mange salg på dette viset at det lønner seg? Anonymkode: 761fe...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 25. september 2024 #2 Del Skrevet 25. september 2024 Når jeg fikk vite om salgsstatistikken for typ 12 år siden i forbindelse med telefonsalg kontra dør til dør, så var den ca dette: Dør til dør har ett salg på ~20-30% av kontaktene. Telefonselger mellom 1-5%. Så selv om man rekker over vesentlig færre via dør til dør var det enklere å få til salg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Del Skrevet 27. september 2024 Har ikke hatt en selger på døra siden den tid det fantes leksikonselgere Anonymkode: 01dd7...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå