AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Skrevet 25. september 2024 Skal reise på charter og har bestilt ekstra håndbagasje. Vi reiser med ving singlas og ser st målene er 55/20/40. Jeg har en kabinkoffert som jeg alltid har med på tur, men den viser seg å være 22cm tykk. Noen som har erfaring med ving på denne måten? Måler de bagasjen på cm? Anonymkode: 86331...c8b
Pawn Hearts Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 Jeg tror ikke de bryr seg, men du kan alltids ringe Ving og spørre. Kabinkoffertene skal jo nettopp være laget for at man skal kunne ta dem med inn i kabinen.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 De er ikke så nøye på det Anonymkode: 9b742...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #5 Skrevet 27. september 2024 Umulig å svare på, kommer annpå hvem du møter. Derfor forholder jeg meg til målene og vektgrensen.... Anonymkode: 78336...e79
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #7 Skrevet 18. oktober 2024 Har reist med de 4 ganger på 4 år, og aldri vært noen sjekk av håndbagasje. Anonymkode: 0f144...62e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #8 Skrevet 19. oktober 2024 Problemet med Sunclass er jo vektet på KUN 5kg totalt! Det er inkl laptopsvesker og evt taxfree tullet som mange handler. Aldri flydd med de selv, men jeg følger alltid reglene med tanke på at en dag møter man på rette personen. Unngår charter for alt jeg kan. https://www.ving.no/flyreiser/bagasje/handbagasje/sunclass-airlines?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=SEM_NEW_DSA_GENERIC_DP&utm_adgroup=&keyword=&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI48uUhuqZiQMVnFaRBR0ZDx6dEAAYASAAEgLFA_D_BwE Tillatt vekt og størrelse Håndbagasje er alltid inkludert i reisens pris. Du kan ta med maks. 1 kabinkoffert eller 1 sammenleggbar barnevogn, samt 1 mindre håndveske. Til sammen kan disse veie maks 5 kg. (På utvalgte avganger kan du kjøpe 5 kg ekstra håndbagasje, slik at kabinkofferten kan veie opptil 10 kg. Dette alternativet finner du i bagasjemenyen når du bestiller reisen.) Den største håndbagasjen kan ikke være større enn 55 x 40 x 20 cm inkludert hjul. Anonymkode: 6085a...870
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Skrevet 19. oktober 2024 Var en gang i Tyrkia. Da var de superstreng med bagasjen, alt ble veid og målt. Husker den vanlige bagasjen var noen hundre gram for tung, og jeg måtte betale ganske mye for det. Når jeg har flydd til gran canaria har de ikke målt håndbagasje. Anonymkode: 30e90...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå