Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dama har bursdag, og jeg lurte på å gi henne et gavekort til spa, er det noen som har et de ville anbefalt?

Andre forslag er også velkomne :-)

Anonymkode: 3c8ac...2d5

Skrevet

Hermes birkin bag 

Anonymkode: 99a51...bc3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hermes birkin bag 

Anonymkode: 99a51...bc3

Det er hakket over hva jeg har budsjettert med, ser den går for 250k brukt. (ts)

Skrevet

Vet du at hun liker spa? For å gi tips, må du nesten fortelle litt om hva hun liker.

Anonymkode: a17fb...164

Skrevet

The well, Farris bad, Son Spa, Strömstad spa er alle kjente og populære spa. Eller så har The Thief hotell et lite et om dere vil bo en natt på hotell.

Anonymkode: bcd20...45f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet du at hun liker spa? For å gi tips, må du nesten fortelle litt om hva hun liker.

Anonymkode: a17fb...164

Jo, vi har pratet om det tidligere, at det hadde vært kjekt å gjøre en gang, men ser det er en del forskjellige, Son, Farris bad, The well osv.., vi bor forsåvidt i Oslo, så var mer om noen hadde erfaring med et spesifikt sted.

Eller andre ting som kan være en morsom gave/aktivitet.

Endret av gulebøj
Skrevet
gulebøj skrev (1 minutt siden):

Jo, vi har pratet om det tidligere, at det hadde vært kjekt å gjøre en gang, men ser det er en del forskjellige, Son, Farris bad, The well osv.., vi bor forsåvidt i Oslo, så var mer om noen hadde erfaring med et spesifikt sted.

Eller andre ting som kan være en morsom gave/aktivitet.

(ts)

Dere kan jo dra på the well hotell og spa, det er relativt billig (3000) og kjempeflott.

Anonymkode: bcd20...45f

Skrevet (endret)

Jeg hadde elsket å få billetter til konsert eller noe og ut og spise. Med partneren selvfølgelig. Trenger ikke være noe voldsomme greier som koster veldig mye.

SPA hadde vært det siste jeg ønsket meg, så kvinner er forskjellige.

Endret av visp
Skrevet

Elsker the well!!

Anonymkode: e2b3f...5a2

Skrevet

Fangene på fortet eller tilsvarende opplevelser dere kan gjøre samme. Et par som fortsetter med å leke sammen har det bra sammen. 😉

Skrevet (endret)
visp skrev (58 minutter siden):

Jeg hadde elsket å få billetter til konsert eller noe og ut og spise. Med partneren selvfølgelig. Trenger ikke være noe voldsomme greier som koster veldig mye.

SPA hadde vært det siste jeg ønsket meg, så kvinner er forskjellige.

Jo, det kunne også vært noe, vi har pratet en del om et band, blitt litt som en intern spøk, så det kunne vært hyggelig det og.

Edit: Det ble konsert og middag.

Endret av gulebøj
Skrevet

Jeg får konsert og middag 🥰

Blir ca 1500kr. Prisen er ikke poenget, men at han tok initiativ og la en plan gjorde meg glad 🥰 

Håper på ring etterhvert 😅

Anonymkode: d8ef5...8ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...