Gå til innhold

Vasker dere skjeden?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vaska skjeden, og har tenkt på at det kan være litt lurt, men det er jo umulig uten å stikke en finger inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve skjeden er selvrensende. Hvis du føler at du må vaske inni der burde det holde å spyle forsiktig.

Skrevet

Vasker ikke inni der nei. Det ordner den selv.

Men det kommer kanskje av og til opp litt vann når jeg dusjer nedentil. Det kommer vel ut igjen også, så det bekymrer meg ikke.

Men utover at du vil vaske inni der (som ikke skal behøves, og hold ialle fall alle typer såpe borte derfra) hvorfor er det et stort problem at "det kan bare gjøres ved stikke inn en finger"? DET burde jo være et mindre problem enn å vaske inni der....

Skrevet

Det ser jeg på som om man skulle vaske seg inni tarmen... Med andre ord litt vanskelig... Tror jeg hadde spurt helsepersonell før jeg hadde prøvd i alle fall for det er en ganske tander flora der inne som er viktig å bevare..

Skrevet

Visste ikke at den var selvrensende. Har hatt litt mye utflod nå, mulig jeg har sopp. Så jeg tok vann på en finger for å få ut litt. Syns ikke det var så veldig behagelig, men siden den renser seg selv så gidder jeg ikke tenke mer på det der..

Skrevet
Jeg har aldri vaska skjeden, og har tenkt på at det kan være litt lurt.

Nei, det er ikke spesielt lurt. Slimhinnene i skjeden tåler ikke vasking særlig bra, og du risikerer å ende opp med problemer om du begynner å tukle med det. Har du sopp, ordner du det med middel du får kjøpt på apoteket. Men en viss utflod er vanlig, og det er også et tegn på at skjeden er selvrensende. Det er nemlig døde hudceller etc som kommer ut. I tillegg får du mer utflod rundt eggløsning, dette er en mer eggehviteaktig utflod.

Gjest herre Gud
Skrevet

Skjeden er selvrensende!!!! slutt å ha et slikt dårlig forhold til en kroppsdel som funker helt naturlig.Du skal selvsagt vaske utenpå,men ikke inni! :riste:

Skrevet

Men dersom du har sopp, så er det ikke vasking som skal til, men f.eks canesten fra apoteket.

Skrevet

:overrasket:

Om ikke dette er en tulletråd, ja da må det være en ung sjenert jente med liten kunnskap om kroppen som spør.

Søk nette om kvinner og kroppen og les deg klok.

Du kan gjærne synes det er merkelig eller ubehagelig å bruke fingern der nede. For meg høres det ut som du er meget ung og har en form for tabu mot egen kropp. Det er synd for ingen ting er vel mer naturlig en vår egen kropp.

Spør helsesøster og hun vil gi deg informasjon og brosjyrer om du trenger.

Skrevet

Tenk å vite så lite om kroppen... Er det rart man at sopp er meeeget vanlig?? Sopp skyldes oftes overdreven vasking av underlivet.

Det eneste du skal vaske deg i underlivet er innimellom kjønnsleppene. Skjeden vasker seg selv... Vasker du deg inni rompa kanskje?

Skrevet

Er det virkelig nødvendig å svare så nedlatende?

Jenta vil jo bare ha svar på et ærlig spørsmål. Tror det blir lenge til hun tør å spørre om noe her igjen. Er det slik vi vil ha det????

FY!! :fy_fy::riste:

Skrevet

jeg vasker å av og til inni kjeden, bare lett.

etter jeg har hatt sex, føler spermen er der inni enda, og sperm lukter ikke akkurat blomster, mulig det bare er meg og min tvangstanke eller noe, men gjør det etter sex.

Skrevet

Hvis du går og tisser etter sex, slipper du dette. Press litt, så får du ut etternølerne. Det forebygger også urinveisinfeksjon. (ikke etternølerne, men tissingen ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...