AnonymBruker Skrevet 28. september #21 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 15.37): Syns det er mer spesielt med kristne som får skadefryd av å fortelle andre ikke-troende at de skal brenne i helvete. Har faktisk hørt folk si at de komme til å kose seg ekstra mye når de sitter i himmel og samtidig vet at "x" lider i flammene. 🤣 Anonymkode: d70dd...124 Dette har jeg aldri opplevd. Derimot har jeg opplevd mange, mange ateister som gjør narr av kristnes livssyn. Er vel flere tråder om det hver dag bare her på kvinneguiden. De fleste kristne jeg kjenner gjør veldig lite poeng ut av at de er kristne, mange vet det ikke en gang om dem. Anonymkode: 3d6c3...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #22 Del Skrevet 28. september Irak skrev (20 minutter siden): Mennesker som ikke har det bra med seg selv kan ofte oppføre seg slik. Så jeg kan forstå det på et vis. Galgenhumor er det jo noe som heter. Jeg har mye av det i forhold til meg selv. Ler ikke av andre. Ikke med hensikt ihvertfall. Ønsker jo helst å le med. De fleste ønsker vel å ha noen å le med? Kan umulig være sunt å være så bitter på livet at man ønsker andre vondt, og ler av dem. Er det noen som ser mønster i de med høy/lav utdanning? Jeg synes det tyder på kanskje enslige? Ser ikke for meg at jeg skulle oppført meg slik og hatt en partner som syntes det var god oppførsel eller tiltrekkende. Hadde ikke jeg gjort med en partner eller bekjent. Blir ofte flau over at folk fremstår slik i kommentarfelt, og tenker at dette ser kanskje deres bekjente.. Anonymkode: 782c4...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. september #23 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De fleste ønsker vel å ha noen å le med? Kan umulig være sunt å være så bitter på livet at man ønsker andre vondt, og ler av dem. Er det noen som ser mønster i de med høy/lav utdanning? Jeg synes det tyder på kanskje enslige? Ser ikke for meg at jeg skulle oppført meg slik og hatt en partner som syntes det var god oppførsel eller tiltrekkende. Hadde ikke jeg gjort med en partner eller bekjent. Blir ofte flau over at folk fremstår slik i kommentarfelt, og tenker at dette ser kanskje deres bekjente.. Anonymkode: 782c4...b28 Å ha en å le med er medisin for sjela. Er som en vitamin boost i seg selv. Er jo så befriende å le. Hva man ler av, kan man som regel ikke noe for. Det er det ikke alle som forstår virker det som. Og det som er morsomt for meg er ikke sikkert like morsomt for deg feks. Det kommer an på hvor godt man kjenner hverandre tenker jeg. Mennesker som er bitre på livet kan ofte oppføre seg slik. Hvem de menneskene er kan være ulikt. Det handler ikke om hva du har opplevd, men hvordan du tar det, er det noe som heter. Det tror jeg det er mye i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #24 Del Skrevet 29. september Jeg merker at jeg får en liten form for skadefryd av å «sette ut» de rundt meg, ved for eksempel å spille ut fryktene dems. Hvis jeg vet at noen er soialt dårlige og tviler på seg selv pleier jeg å «legge feller» som å snu ryggen til med vilje og unngå å sette meg ved siden av de f.eks., noe jeg vet trigger de i negativ retning. Jeg kan også begynne å snakke om tema jeg vet de ikke liker eller kan noe om, bare for å se de fomle i samtalen. Å vite at de føler seg krenka og mindre verdt gir meg en form for selvtillit. Jeg vet det ikke er greit, men klarer ikke å unngå det siden det hjelper meg å bygge opp meg selv. Jeg tror ikke dette er uvanlig å gjøre i større eller mindre grad dessverre.. noen ganger tenker man kanskje ikke over at man gjør deg en gang. Anonymkode: 074af...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #25 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg merker at jeg får en liten form for skadefryd av å «sette ut» de rundt meg, ved for eksempel å spille ut fryktene dems. Hvis jeg vet at noen er soialt dårlige og tviler på seg selv pleier jeg å «legge feller» som å snu ryggen til med vilje og unngå å sette meg ved siden av de f.eks., noe jeg vet trigger de i negativ retning. Jeg kan også begynne å snakke om tema jeg vet de ikke liker eller kan noe om, bare for å se de fomle i samtalen. Å vite at de føler seg krenka og mindre verdt gir meg en form for selvtillit. Jeg vet det ikke er greit, men klarer ikke å unngå det siden det hjelper meg å bygge opp meg selv. Jeg tror ikke dette er uvanlig å gjøre i større eller mindre grad dessverre.. noen ganger tenker man kanskje ikke over at man gjør deg en gang. Anonymkode: 074af...fd8 Du er jo sosialt ødelagt og gir andre dårlige nerver med vilje. Håper jeg ikke kjenner deg. Anonymkode: 95c03...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #26 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er jo sosialt ødelagt og gir andre dårlige nerver med vilje. Håper jeg ikke kjenner deg. Anonymkode: 95c03...adf Nei, jeg føler meg ikke sosialt ødelagt, jeg er faktisk ganske god sosialt og har mange venner som liker meg. Også de jeg bruker disse teknikkene på. Jeg er bare en som sier disse tingene høyt, mange gjør dette men snakker ikke om det. Anonymkode: 074af...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #27 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 18.18): Hvilken tråd henger de i? Anonymkode: 3128c...d68 Det er krangling i Marius tråden. Noen syns veldig synd på Marius og familien. De mener vi må la den stakkars kongefamilien få være i fred. Det blir sagt at de som stiller seg meget kritisk til måten Marius og familien håndterer denne 10 år lange kriminelle og voldelige livstilen på, lever med skadefryd. Anonymkode: 1a970...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå