AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Skrevet 25. september 2024 Så grove feil og bestemte meg for å avbryte tatoveringen, og fikk pengene tilbake. Veldig hyggelige og alt sånt. Men det var så mange hygiene feil. Mista ting på gulvet og plukka det opp og brukte det igjen og en tilfeldig fyr kom å tok på utstyret uten hansker eller vask. ...og begynte å røyke i rommet. Jeg er redd for folks helse. Burde jeg melde dem til mattilsynet eller noen? De blir ikke lagt ned de får bare beskjed om å skjerpe seg? Anonymkode: 256e9...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #2 Skrevet 25. september 2024 De får uansett et varsel på seg, så bare å melde fra! Trenger ikke si studio hvis du ikke vil, men hvor i landet er dette? Anonymkode: d7a80...419
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #3 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De får uansett et varsel på seg, så bare å melde fra! Trenger ikke si studio hvis du ikke vil, men hvor i landet er dette? Anonymkode: d7a80...419 Det er i Drammen 🙂 Anonymkode: 256e9...cd6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #4 Skrevet 25. september 2024 Ja og det var en sær ting. Det kom inn en mann som mata fugler ut av en liten balkong og det var masse due skitt der. Og tatovøren bare fortsatte. Var i samme rommet 😅 ts Anonymkode: 256e9...cd6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #5 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er i Drammen 🙂 Anonymkode: 256e9...cd6 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja og det var en sær ting. Det kom inn en mann som mata fugler ut av en liten balkong og det var masse due skitt der. Og tatovøren bare fortsatte. Var i samme rommet 😅 ts Anonymkode: 256e9...cd6 Jeg bor i Drammen så nå ble jeg jo enda mer nysgjerrig på hvilket sted dette er 😅👀 Drammen er jo ikke overfylt av tatoveringsstudioer og svært få med balkong 🤔 Merkelig greier 😂 Anonymkode: d7a80...419
Hateridioter Skrevet 25. september 2024 #6 Skrevet 25. september 2024 https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1998-05-06-581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå