Gå til innhold

Sliter med nærhet etter å ha blitt mamma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som nybakt mor og ha en liten baby som trengte kroppen min hele tiden kunne jeg føle meg veldig touch out, kanskje naturlig når man har en baby som ligger oppå deg 24-7. Nå er ungene større, 4 og 7 år. Og jeg koser med de i sofaen og er en kjærlig mor. Men nærhet til mannen er jeg egentlig uinteressert i. Må ta meg i å bevist gi han et kyss eller kos, får aldri følelsen av at nå har jeg lyst til det. 

Sex har jeg ikke lyst på, tar ikke på meg selv eller føler meg noe seksuell på noen måte. Hadde den hotteste kjendisen ville hatt sex med meg så tror jeg at jeg hadde sagt nei takk, vill egentlig heller sove eller se på mobilen. Lurer noen ganger på om jeg har blitt aseksuell? Virkelig ingen interesse.. nå skal det sies at jeg har vært utbrent en stund også. Og følt meg veldig overveldet av jobb og det å ha kontroll og passe på at ting går rundt hjemme som i seg selv er en fulltidsjobb. 

Anonymkode: ecb8f...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex og sexlyst er ofte noe av det første som forsvinner om noe ikke er bra. Slik du beskriver det hadde jeg sett på manglende sexlyst som et symptom, ikke som selve problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...