AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Skrevet 25. september 2024 Jeg fikk denne e-posten fra svømmeklubben hvor min datter går på svømmekurs. Navnene er endret og klubbens navn også. Hei Anette Du mottar denne mailen, da vi ikke har mailadresse til Emma sin far. Vi i Svømmeklubb er blitt kontaktet av andre foreldre, som reagerer kraftig på at far til Emma tar henne med i guttegarderoben tirsdager på Ytrebygda. Der dusjer han sammen med henne, både før og etter svømmekurs. Han dusjer veldig lenge etter at Emma er gått i vannet, før han setter seg i garderoben (kun i bokseren) og dusjer så igjen når Emma er ferdig. Emma har fylt 7 år, så hun SKAL i jentegarderoben! Emma skal absolutt ikke i guttegarderoben. Far til Emma har ingenting i garderobene å gjøre. Foreldre skal ikke dusje sammen med barna i bassengene Svømmeklubb disponerer og skal heller ikke oppholde seg i garderoben mens barna er i vannet. Far til Emma skal heller ikke dusje i guttegarderoben mens Emma er på svømmekurs! Vi har tidligere prøvd å ringe Emma sin far, men han tar ikke telefonen. Om dette skjer igjen, da kommer vi til å ta saken til politiet. Vi håper at du kan formidle at Emma sin far ikke skal inn i garderobene, verken på XXXX eller XXXXX under Svømmeklubb sin aktivitet. Anonymkode: f20f3...9e8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #2 Skrevet 25. september 2024 Også? 100% enig med svømmeklubben. Finnes ingen grunnlag for at far skal dusje når han ikke skal bade. Finnes ingen grunn til at far skal være i garderoben når han ikke skal bade. Anonymkode: 7ad00...669 11 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #3 Skrevet 25. september 2024 Støtter svømmeklubben fullt ut her. Du får vidresende mailen til far. Anonymkode: b36fd...494 10 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #4 Skrevet 25. september 2024 Enig med svømmeklubben Anonymkode: fa64e...f5d 6
BobbySocks Skrevet 25. september 2024 #5 Skrevet 25. september 2024 Men hva faen? Driver far og dusjer med små barn?! 6 1
mommyaka Skrevet 25. september 2024 #6 Skrevet 25. september 2024 Så far dusjer...selv om han ikkje skal bade? Det høres rart ut... 7 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #7 Skrevet 25. september 2024 Hadde du noen spørsmål TS? Du har egentlig bare delt en mail, ikke stilt et spørsmål. Anonymkode: ac326...4b8 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #8 Skrevet 25. september 2024 Mail som aldri er mottatt Anonymkode: 0a05b...01c 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #9 Skrevet 25. september 2024 For en merkelig og uhensiktsmessig måte å formidle: Barn som deltar på svømmekurs skal benytte riktig garderobe. Dusjanlegget er forbeholdt badende. Foresatte, følge og andre skal ikke oppholde seg i garderoben mens deltakerne er i vannet. (Hvorfor det egentlig, da mine barn gikk på svømmekurs skulle vi vente i garderoben). Anonymkode: f1b57...4f8 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #10 Skrevet 25. september 2024 For en merkelig mail OG merkelig far. rart å reagere på at en 7 åring er i motsatt garderobe, men også merkelig av far å dusje (2!) ganger på sin datters svømmetime, med mindre han også har svømt som en vanlig betalende gjest. Hva i all verden var det de tenkte de skulle politianmelde? Anonymkode: 82a68...e9c 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #11 Skrevet 25. september 2024 Dette er fullstendig usannsynlig, trolig rent oppspinn. Hvis noe slikt ble oppdaget ville en ansatt øyeblikkelig gått og sagt i fra til far der og da, Man ville ikke prøvd å ringe i ettertid og heller ikke sendt en epost (og i hvert fall ikke til en annen enn den det gjelder!) med trusler om politianmeldelse. Godt forsøk trollet. Anonymkode: f9bd5...f19 4
Humas Skrevet 25. september 2024 #12 Skrevet 25. september 2024 Dette løser seg når Pride får det som de vil. Alle kan gå dit de ønsker, uavhengig hva andre mener. Total frihet for enkeltmennesket og total galskap for samfunnet generelt - det finnes ikke kjønn, bare noe man føler seg som.. og det kan endres som den enkelte vil. Ok, passer ikke her kanskje - men det er realiteten. Og jenta, hvis dette er en ærlig post og ikke trolling - hun har traumer allerede om hun (eller hen som det heter nå) har en slik far (som kanskje identifiserer seg best med å dusje i en garderobe som er for gutter, eller ‘hen’ som det heter nå.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #13 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk denne e-posten fra svømmeklubben hvor min datter går på svømmekurs. Navnene er endret og klubbens navn også. Hei Anette Du mottar denne mailen, da vi ikke har mailadresse til Emma sin far. Vi i Svømmeklubb er blitt kontaktet av andre foreldre, som reagerer kraftig på at far til Emma tar henne med i guttegarderoben tirsdager på Ytrebygda. Der dusjer han sammen med henne, både før og etter svømmekurs. Han dusjer veldig lenge etter at Emma er gått i vannet, før han setter seg i garderoben (kun i bokseren) og dusjer så igjen når Emma er ferdig. Emma har fylt 7 år, så hun SKAL i jentegarderoben! Emma skal absolutt ikke i guttegarderoben. Far til Emma har ingenting i garderobene å gjøre. Foreldre skal ikke dusje sammen med barna i bassengene Svømmeklubb disponerer og skal heller ikke oppholde seg i garderoben mens barna er i vannet. Far til Emma skal heller ikke dusje i guttegarderoben mens Emma er på svømmekurs! Vi har tidligere prøvd å ringe Emma sin far, men han tar ikke telefonen. Om dette skjer igjen, da kommer vi til å ta saken til politiet. Vi håper at du kan formidle at Emma sin far ikke skal inn i garderobene, verken på XXXX eller XXXXX under Svømmeklubb sin aktivitet. Anonymkode: f20f3...9e8 Jo, du, godt påfunnet, det skal du ha, men det er bare en ting å gjøre til denne tråden Anonymkode: 41a86...611 3
Blueberrymuffin Skrevet 25. september 2024 #14 Skrevet 25. september 2024 Hvem går inn og ut av garderoben når små barn er på trening, dusjer lenge og flere ganger, selv om han selv ikke skal bade. Blotter, pedo, hva enn det er, dette er spesielt og ubehagelig. Helt enig med svømmeklubben. Far har ingenting å gjøre i garderoben naken, når han ikke engang er i vannet eller skal bade. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #15 Skrevet 25. september 2024 dette er sikkert sant, jeg har i mange år hatt frivillige oppgaver i den lokale svømmeklubben, og problemer i mange varianter i garderoben er ikke uvanlig, alt fra foreldre som skal være med barna i vannet som ikke dusjer, dusjer med badeklærne på, vi hadde også et tilfelle der det dukket opp fremende (flertall) og dusjet og så forsvant, barna ( og foreldrene) fortalte dette. sikert en fin måte å spare strømregninga! Anonymkode: 1219a...bae 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #16 Skrevet 25. september 2024 Hvis dette er en ekte epost, så tror jeg dette har ingenting med hvilken garderobe barnet bruker, men at far bruker garderoben som dusj. Om garderobenene er små, noe de trolig er på svømmebasseng utelukkende for svømmeundervisning, så er barnet gammelt nok til å gå inn alene. Anonymkode: c1cb9...04b 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #17 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): dette er sikkert sant, jeg har i mange år hatt frivillige oppgaver i den lokale svømmeklubben, og problemer i mange varianter i garderoben er ikke uvanlig, alt fra foreldre som skal være med barna i vannet som ikke dusjer, dusjer med badeklærne på, vi hadde også et tilfelle der det dukket opp fremende (flertall) og dusjet og så forsvant, barna ( og foreldrene) fortalte dette. sikert en fin måte å spare strømregninga! Anonymkode: 1219a...bae Jeg var med i herregarderoben til andre klasse. Jeg hadde lett for å glemne ting Anonymkode: aa2ea...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #18 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): dette er sikkert sant, jeg har i mange år hatt frivillige oppgaver i den lokale svømmeklubben, og problemer i mange varianter i garderoben er ikke uvanlig, alt fra foreldre som skal være med barna i vannet som ikke dusjer, dusjer med badeklærne på, vi hadde også et tilfelle der det dukket opp fremende (flertall) og dusjet og så forsvant, barna ( og foreldrene) fortalte dette. sikert en fin måte å spare strømregninga! Anonymkode: 1219a...bae En del av opplæringen når man er ansatt i et svømmeanlegg er å takle silke forhold der og da. Slike forhold får ikke pågå flere ganger de stoppes der og da. Og man sender heller ikke trusler om politiet i en Mail på denne måten. Slikt skjer bare ett sted, på ett nettforum. Anonymkode: 41a86...611
Brunello Skrevet 25. september 2024 #19 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var med i herregarderoben til andre klasse. Jeg hadde lett for å glemne ting Anonymkode: aa2ea...fd0 Her er nok fars dusjing problemet og ikke at jenta dusjer i herregarderoben. 1
Fireflies Skrevet 25. september 2024 #20 Skrevet 25. september 2024 Hvorfor får du den eposten og ikke spørsmål om kontaktinfo til Emmas far? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå