minimy Skrevet 23. februar 2006 #1 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, da er altså jeg er prøver også. Sluttet på pillen i mndskifte nov-des. Det kan enda skje ting. Vi har akkurat fått oss ny leilighet og han kommer hjem til helgen for godt. Han har måttet avslutte et arbeidsforhold i gamlebyen. Nå er ikke jeg oppdatert på alle forkortelsene her, men PP betyr vel ant mensperioder siden man startet? Da er vi inne i PP 2 nå.. Venter mensen på tirsdag. Kan noen gi tips og råd om når man skal teste og sånn? *blank* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #2 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei på deg! Ville bare ønske deg lykke, lykke til jeg! Ang. testing så kan vel det gjøres fra første dag mensen uteblir - for din del altså på tirsdag om mensen ikke kommer da. Jeg har brukt ClearBlue når jeg har testa fordi jeg syns den er tydelig og enkel å både bruke og forstå, men det finnes jo sikkert flere like gode alternativer på markedet uten at jeg kjenner til dem. Håper det blir full klaff for dere snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimy Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg kommer til å bli så usikker når/om testen er positiv... Om resultatet er riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. februar 2006 #4 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg kommer til å bli så usikker når/om testen er positiv... Om resultatet er riktig... ← Hei, gratulerer med proeverdagbok! Dagens tester er veldig paalitelige, saa jeg tror ikke du boer bekymre deg for om de maaler riktig dersom du bruker dem riktig! Lykke til videre med proevingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimy Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja... Var på do nå. Og kom på en ting som har vært et par dager nå. Har litt rosa skjær i utfloden min. Og jeg har mer utflod enn vanlig. Kan dette være pga at jeg snart skal ha mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. februar 2006 #6 Del Skrevet 24. februar 2006 Heisann! Det er veldig frustrerende når man prøver å bli gravid, at symptomer på graviditet like gjerne er symptomer på mensen. Den rosa utfloden din kan være alt fra at egget har festet seg til at du venter mensen. Og mange har litt småblødning en tid før mensen kommer. Jeg ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimy Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 24. februar 2006 Ja, i morgen kommer sambo hjem for godt Det blir kjempe deilig. Litt slitsomt å være prøvere når man kun sees i helger. Men nå skal vi kjøre på for fullt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå