AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Del Skrevet 25. september Det er en fransk versjon jeg er nysgjerrig på. Anonymkode: f143e...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september Résoudre er Solveig på fransk. Anonymkode: aba81...5c8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Résoudre er Solveig på fransk. Anonymkode: aba81...5c8 Jeg tenkte mer på hvordan de uttaler Solveig. Jeg så noe på Youtube hvor de uttalte e istedenfor æ, ellers var det likt. Anonymkode: f143e...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september Solvæi eller Solvei? Anonymkode: 6ac2e...d93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september Sòl-veille Anonymkode: 3c5be...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september Soll veii, kanskje, aner ikke. Har aldri hatt fransk. Anonymkode: e9046...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #7 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Solvæi eller Solvei? Anonymkode: 6ac2e...d93 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sòl-veille Anonymkode: 3c5be...63d AnonymBruker skrev (1 time siden): Soll veii, kanskje, aner ikke. Har aldri hatt fransk. Anonymkode: e9046...4b3 Er G-en i Solveig stum på fransk som den (ofte?) er på norsk? Anonymkode: c770e...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Del Skrevet 28. september Sållveig ville jeg tro. Men de ville nok spurt hvordan navnet skulle uttales. Har bodd der i noen år. Anonymkode: 57342...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå