Gå til innhold

MaggieSottero kjole i Oslo/Akershus/Østfold

*Emma*

Anbefalte innlegg

Skal ta meg en tur rundt i de forekjellige brudesalongene og leter etter kjole fra Maggie Sottero, men syns det er så få som har det.

Hvilke brudesalonger i Oslo, Østfold og Akershus området har kjoler fra Maggie Sottero????

Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Maggie Sottero kjolen, så står disse listet opp i Norge

IJP Brudessallong AS

Hafrsfjord

AnnaBee Brudespesialisten

Drammen

Belle Amie

Brudesalong, Hjetterggen Senter

Knarrevik,

Kristins Brudesalong

Lillestrom

Brudestua

Kongsvinger

Brudesuiten Fru Larsen

Sandefjord

Kristen Schikora Myrvang

Lillesand

Annes Brudesalong AS

Sarpsbrog,

Amor Brudellallon AS

Havgesund

Bruden i Fokus AS

Fredrikstad

Solgunns Boutique

Strømmen

Froken Frue

Trondheim

Innlegget er endret, da du i henhold til våre regler ikke kan legge ut navn, adresser og telefonnummer i forumet.

Misty (mod)

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg IKKE å bruke Bruden i Fokus i Fredrikstad!!! Utrolig mange misfornøyde kunder hun har hatt der! Elendig service, brutte løfter og avtaler og ikke minst ulovlig utleie av Maggie Sotteros kjoler. Useriøst! :fy_fy:

Da ville jeg istedet tatt turen til Brudespesialisten i Drammen. Supre damer som gir skikkelig service! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulovlig utleie???

Jeg skal uansett bare prøve kjoler - kommer til å kjøpe på nett fra USA så jeg bryr meg egentlig bare om hva slags kjoler jeg får prøve.....om hun er kjip i levering av kjoler etc gjør ikke noe....

Men takk for advarselen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Var på Bruden i Fokus i dag og er storfornøyd.

Dama var super hyggelig og veldig flink. Hun nevnte faktisk dette med leie av MS kjolene og at noen sa hun gjorde det ulovlig. Men hun sa at MS hadde svart dem som hadde"prøvd å ta henne på det" at det var greit og ikke noe de gjorde noe med! Dessuten....når dama har kjøpt en kjole til butikken sin så gjør hun vel hva hun vil med den????

Jeg skal kjøpe der - tro jeg....en som har vært utleie men som jeg kunne få kjøpe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir litt oppgitt over folk som klager og sier at det er "dårlig service" uten å si hva som gikk galt.

Jeg kommer nå til å kjøpe kjole derfra og skulle gjerne visst om noe av det folk klager på feks går på om kjolen ikke svarte til forventningene....hva slags løfter ble brutt????

Jeg bryr meg ikke om hun smiler eller ikke når jeg kommer bare kjolen min er som jeg vil. (OG ps hun var super hyggelig da jeg var der i helgen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Har selv bestillt kjole derfra (leie) og er så langt superfornøyd med servicen jeg og min forlover har fått. Ikke har det vært noe problem å låne med seg sjalet til den som fargeprøve heller... Hørte flere som sa før jeg gikk dit at det var så dårlig der, men ingen kunne spesifisere hva som var galt, de hadde bare hørt at det var så dårlig... :forvirret:

Forloveren min var og prøvde selskapskjoler der, og mens hun prøvde en kjole tok dama med seg en på bakrommet og vips, så passet den også... uoppfordret. Syns det var knallservice jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min erfaring er utelukkende positiv så langt. Jeg kunne godt på leie kjole sa hun (selvom jeg skal være i USA i 14 dager skulle det koste det samme som det folk betaler når de låner den for helga her hjemme....siden mars er lavsesong uansett.....).

Jeg valgte likevel å kjøpe og da sa hun at jeg kunne få låne underskjørt gratis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Fredrikstad hadde hun begge to.

Jeg prøvde ikke Cassandra (den er ikke min greie) men prøvde Dynasty og den satt som et skudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Må si jeg blir litt oppgitt over folk som klager og sier at det er "dårlig service" uten å si hva som gikk galt.

Jeg kommer nå til å kjøpe kjole derfra og skulle gjerne visst om noe av det folk klager på feks går på om kjolen ikke svarte til forventningene....hva slags løfter ble brutt????

Jeg bryr meg ikke om hun smiler eller ikke når jeg kommer bare kjolen min er som jeg vil. (OG ps hun var super hyggelig da jeg var der i helgen.)

Jeg er enig i at folk bør si i fra hva som er galt. For min del fikk jeg skikkelig elendig service da JEG var der. Var blitt advart på forhånd om ikke å gå dit, da "store deler av den kvinnelige befolkningen Fredrikstad" anser butikken som en dårlig deal og har hørt minst ett dårlig rykte om den. Men jeg ville prøve selv og hadde med meg min mor og tante. Vi var de eneste i hele butikken da vi kom. Jeg sa jeg ville kikke på brudekjoler men at det enda var et år til bryllupet, og fikk da faktisk ikke nærme meg kjolene hennes. Istedet måtte nøye meg med noen kataloger i en sofa. To andre jenter kom inn, men ble hardt tilsagt da de nærmet seg kjolene... Hun som driver der hadde ihvertfall en liten serviceinnstilt tone til oss som var kunder den dagen. Og på sånne steder legger ikke jeg i fra meg flere tusenlapper!

Andre som har leid der har fått utrolig slittte kjoler, selv etter løfter om at nye skal komme inn til deres store dag. Kjoler som skulle vært innsydd har ikke blitt det, og jeg vet ei som mista den oppsydde fallen på kjolen opp kirketrappa! :sur:

Takke seg selv litt kunne vel kanskje hun som skulle ta på skoene like før hun skulle avgårde til kirken og det lå to sko av samme fot i esken, og brudebutikken var akkurat stengt... Burde kanskje ha sett i esken da hun hentet den da men..! :grine2:

Men flott om du har fått god service! Håper det har blitt skjerpings der! Det har dessuten kommet noen sterke konkurrenter i samme bransje rett i nærheten, og butikken bør nok bli litt bedre på service for at den skal overleve (igjen..)!

Uansett ønsker jeg deg lykke til og håper at både kjolen og servicen blir veldig, veldig bra for din del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott med litt konkret tilbakemelding. Hun har kanskje skjerpet seg litt...kanskje hrt hun har dårli rykte?

Da jeg var der holdt hun på med en annen mann så vi fikk gå inn og se på kjolene....spurte ingenting om når jeg skulle gifte meg.....så hjalp hun meg m underskjørt og fant sko til meg og hjalp meg på med kjolene jeg ville prøve. Først da spurte hun når jeg skulle gifte meg. Jeg sa mars og antok hun forsto at det var neste år men det skjønte hun visst ikke før helt å slutten...he he..

Det kom ei annen ei inn mens hun holdt på med meg også...hun fikk også gå bort og tittet gjennom kjolene....hun spurte om hun ikke ville prøve noen på men hun sa hun skulle komme tilbake senere.....da ba hun henne titte litt i katalogene før hun gikk....vikelig ivrig på at hun ikke måtte gå men bli å prøve...

Nå skal jo jeg kjøpe akkurat den kjolen som jeg prøvde så den blir ikke mere slitt enn den var. Den hadde noen løse perler men de lovte hun å sy på. JEg har tenkt meg inn dit om litt for å prøve den igjen så mormor (som betaler) får se kjolen også skal jeg igjen tilbake til høsten for skikkelig prøving....heldigvis har jeg god tid så om hun tar lang tid på å fikse noe går det fortsatt greit liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kanutten_*

Jeg kjøpte min Maggie Sottero kjole mod. ladonna i København nettopp.

Salongen het House Of Brides og ligger ved rådhusplassen.

De hadde den beste servicen man kan tenke seg :) Og de har en prisgaranti som sier: Finner du den samme kjolen billigere (utenom USA), betaler de differansen og gir deg et gavekort på 500,- i tillegg :klappe:

Anbefales!!!!

Legger ved et bilde av kjolen jeg kjøpte :)

http://www.bestbridalprices.com/maggieladonna.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min Maggie Sottero kjole mod. ladonna i København nettopp.

Salongen het House Of Brides og ligger ved rådhusplassen.

De hadde den beste servicen man kan tenke seg :) Og de har en prisgaranti som sier: Finner du den samme kjolen billigere (utenom USA), betaler de differansen og gir deg et gavekort på 500,- i tillegg :klappe:

Anbefales!!!!

Legger ved et bilde av kjolen jeg kjøpte :)

http://www.bestbridalprices.com/maggieladonna.php

Takk for tips....selvom det kom litt sent :sjenert: Jeg har allerede kjøpt kjole her.

Men jeg bladde gjennom siden og kjolen min er uansett ikke der. (Den er nok for gammel.)

Kjolen din er veldig fin. Jeg har sett på og vurdert den også men er ikke så glad i at den er sånn "sjev" på toppen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...