AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Del Skrevet 25. september Ser på innleggene her inne. Mye snakk om overvekt, normalvektig - nå kom et innlegg om BMI. Men de "usynlig" er de av oss som ikke har noen former, ikke er noe "kvinnelige", men som alltid har vært de spe og tynne og usexy. Man skal ikke fremheve seg selv, neida, men hva hvorfor er det mindre attraktivt å være "mager og liten" enn "feit og stor"? Jeg er 156 cm høy og veier 48 kilo, har aldri trengt BH og kan bruker guttejeans. Jeg trener mye og er sterk, men det synes ikke gjennom klærne. Jeg er 21 år gammel, men kan ikke barbere meg nedentil siden jeg da vil se ut som om jeg er mindreårig. Jeg vet at jeg har et pent fjes og fint hår, men kroppen min gir meg så dårlig selvtillit at jeg unngår seksuell kontakt med menn selv om jeg har sunn og normal lyst. Anonymkode: b9ed1...29a 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ser på innleggene her inne. Mye snakk om overvekt, normalvektig - nå kom et innlegg om BMI. Men de "usynlig" er de av oss som ikke har noen former, ikke er noe "kvinnelige", men som alltid har vært de spe og tynne og usexy. Man skal ikke fremheve seg selv, neida, men hva hvorfor er det mindre attraktivt å være "mager og liten" enn "feit og stor"? Jeg er 156 cm høy og veier 48 kilo, har aldri trengt BH og kan bruker guttejeans. Jeg trener mye og er sterk, men det synes ikke gjennom klærne. Jeg er 21 år gammel, men kan ikke barbere meg nedentil siden jeg da vil se ut som om jeg er mindreårig. Jeg vet at jeg har et pent fjes og fint hår, men kroppen min gir meg så dårlig selvtillit at jeg unngår seksuell kontakt med menn selv om jeg har sunn og normal lyst. Anonymkode: b9ed1...29a Kona mi er 156 og ca 50kg. Fluktuerer et par kilo opp og ned. Altså temmelig identiske mål som deg. Hun er en Vakker og sexy dame 😊 Anonymkode: 7d37e...1fb 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baratheon Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september Snakker man om kropp, så er det galt. Snakker man ikke om kropp, så er det også galt. Helt håpløst dette. 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september Det finnes mange attraktive kvinner i ulike former. Har selv hatt dårlig selvtilitt og ønsket jeg var mindre. Menn liker forskjellig og liker oss også for flere grunner enn bare kroppen. Du er så unge enda, du vil bli mer komfortabel med tiden 😊 Anonymkode: 48da6...892 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september Kanskje fordi det er mer stuerent. Ingen beskylder deg for å være lat og ha manglende selvdisiplin kun basert på utseende ditt. Dessuten kan du lure på deg mer former med klær. Vi som er store kan ikke lure på oss slankhet. Det er begrenset hva hold-in klare å skvise sammen. Anonymkode: 7282c...372 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september Jeg har vært veldig undervektig store deler av mitt voksne liv. Fra jeg var 18 og til noe over 40 år veide jeg bare 42-43 kilo og jeg er 160 høy. Altså tynnere enn deg. Men jeg har aldri hatt noe problem med å få meg kjærester, og har hatt mange For meg virker det ikke som om menn har noe problem med små, spede og tynne jenter. Selv om det gikk ut over puppene å være så tynn. Har sprettrumpe da, den kompenserte for bittesmå pupper, virket det som. Uansett tror jeg ikke du trenger å være redd for å ikke bli likt av menn. Massevis av menn liker små pupper også, og små jenter. Det er selvfølgelig mange som liker det motsatte også. Men du trenger ikke avstå fra kjærester, det er mange som vil like deg og kanskje elske deg som du er. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #7 Del Skrevet 25. september Hvorfor skal man snakke om andres kropper i det hele tatt? Slank, nett, petit er da ikke lik usexy, hvor har du det fra? Jeg har aldri hatt BMI over 19, føler meg sexy allikevel, og har da virkelig god sex. Jeg snakker ikke om det fordi det er ikke noe problem? I den tråden du viser til diskuteres jo dette, hvorfor skal de som sier de liker overvektige samtidig snakke stygt om undervektige, og gjør de det kun ved å si de ikke bryr seg om overvekt? Det er en del der forresten som sier de foretrekker lette damer. Da syns de overvektige at de snakkes stygt om. Hvorfor vil du diskutere dette? Jeg syns du høres fin ut, slank er mye bedre enn tykk. Anonymkode: adc15...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #8 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 time siden): , men hva hvorfor er det mindre attraktivt å være "mager og liten" enn "feit og stor"? J Anonymkode: b9ed1...29a Det er du som må svare på dette for alt dette sitter jo kun i ditt hode! Trist at du har komplekser for kroppen din, men viktig å huske på at det er dine komplekser og ikke hva andre tenker om kroppen din! Anonymkode: 5a314...781 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september Jeg har følt på mye av det samme som deg før, men nå er jeg veldig fornøyd med kroppen min. Elsker at puppene er så små og spretne at jeg aldri trenger bh (og akkurat det er et stort pluss hos mange menn!). Jeg har som Million over bra rumpe og tror det kompenserer godt. Jeg har aldri hatt problem med å hverken få sex eller kjærester, du må bare kaste deg ut i det. Det finnes massevis av menn som liker små kvinner. Jeg tror kanskje at det snakkes lite om fordi det nærmest har blitt tabu å like tynne kvinner med all kroppspositivismen og at folk fort blir hakket på hvis de sier at de liker tynne kvinner, fett og former må godtas i en så stor grad at en slank kropp knapt kan nevnes. Rundt 70% av befolkningen i Norge er overvektige så vi er jo i kraftig undertall, og mange er misunnelige. Men du kan for all del barbere deg hvis du føler for det! Jeg tenkte litt som deg før, men ble enig med meg selv om at det er dust å tenke sånn og begrense meg selv på den måten. Det kan også hjelpe litt å kle seg «voksent», unngå for mye søte pastellfarger og slikt. Herrebukser ville jeg virkelig ikke brukt hvis du vil tiltrekke deg oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, det er skikkelig usexy. Vis frem den fine kroppen du har 🫶🏻 Anonymkode: 7c53b...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 25. september #10 Del Skrevet 25. september Dette er jo et problem du har skapt i ditt hodet. Du kan ikke påstå at der verden ser på som idealkroppen er et problem alle må bry seg om. Det er som å være rik og forvente sympati for det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 25. september #11 Del Skrevet 25. september (endret) At du ikke kan barbere deg er bare tull. Det er stor synlig forskjell på modne og umodne kjønnsorgan. Å hevde man ser ut som et barn barbert er ekkelt. Endret 25. september av Macro 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #12 Del Skrevet 25. september Jeg har alltid vært skikkelig slank, har pittesmå pupper og en liten sprettrumpe, fine veltrente ben og en smal midje. Har en bmi på 19,5, men er noe høyere enn deg. Hvertfall, jeg har aldri følt meg guttete, og har egentlig alltid vært fornøyd med kroppen min til tross for jeg er litt tynn/lite formfull. Og det mangler heller ikke på oppmerksomhet fra menn. Noen liker slanke damer og andre liker formfulle damer. Anonymkode: 67d5a...ed0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #13 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser på innleggene her inne. Mye snakk om overvekt, normalvektig - nå kom et innlegg om BMI. Men de "usynlig" er de av oss som ikke har noen former, ikke er noe "kvinnelige", men som alltid har vært de spe og tynne og usexy. Man skal ikke fremheve seg selv, neida, men hva hvorfor er det mindre attraktivt å være "mager og liten" enn "feit og stor"? Jeg er 156 cm høy og veier 48 kilo, har aldri trengt BH og kan bruker guttejeans. Jeg trener mye og er sterk, men det synes ikke gjennom klærne. Jeg er 21 år gammel, men kan ikke barbere meg nedentil siden jeg da vil se ut som om jeg er mindreårig. Jeg vet at jeg har et pent fjes og fint hår, men kroppen min gir meg så dårlig selvtillit at jeg unngår seksuell kontakt med menn selv om jeg har sunn og normal lyst. Anonymkode: b9ed1...29a Siden du unngår seksuell kontakt med menn, hva er da problemet med å ikke kunne barbere seg nedentil...? Anonymkode: c085e...75e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #14 Del Skrevet 25. september Jeg er 155 og har alltid vært slank. Veid under 50 kg hele livet og er nå 45. Har den samme størrelsen på kroppen som da jeg stod konfirmant da jeg aldri har sydd ut bunaden. Er godt gift men har da hatt noen å velge mellom. Men dette med å barbere seg er jeg også uenig med deg i. Ingen andre enn meg selv skal eller kan fortelle meg hvordan jeg skal ha kroppshåret mitt. Jeg har aldri likt å ha kjønnshår (jeg har ingenting imot de som har det). Jeg barberer meg fordi jeg ønsker det og det er kun her på kg at dette med å blande pedofile tendenser og barn blir brukt mot de som barberer seg. IRL blander en ikke barn inn i seksualiteten eller om en fjerner eller ikke fjerner kjønnshår. IRL er folk oppegående ((!!!)) I motsetning til mye av skyttergravs diskusjonene her på kg) nok til å skjønne at det er mer enn kjønnshår som skiller et barn og en kvinne, selv med små pupper, selv om en er petit, selv om en ikke er overvektig. Jeg kan ikke la være å få bestemme over mitt eget kroppshår selv om jeg er petit og slank. Og det finnes ingen grunn til at du selv ts skal la være å gjøre det du er komfortabel med heller. Anonymkode: 19978...23f 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #15 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ser på innleggene her inne. Mye snakk om overvekt, normalvektig - nå kom et innlegg om BMI. Men de "usynlig" er de av oss som ikke har noen former, ikke er noe "kvinnelige", men som alltid har vært de spe og tynne og usexy. Man skal ikke fremheve seg selv, neida, men hva hvorfor er det mindre attraktivt å være "mager og liten" enn "feit og stor"? Jeg er 156 cm høy og veier 48 kilo, har aldri trengt BH og kan bruker guttejeans. Jeg trener mye og er sterk, men det synes ikke gjennom klærne. Jeg er 21 år gammel, men kan ikke barbere meg nedentil siden jeg da vil se ut som om jeg er mindreårig. Jeg vet at jeg har et pent fjes og fint hår, men kroppen min gir meg så dårlig selvtillit at jeg unngår seksuell kontakt med menn selv om jeg har sunn og normal lyst. Anonymkode: b9ed1...29a Dette er veldig sexy... Jeg forstår ikke hva du snakker om, det er absolutt ikke bedre å være feit og stor haha Anonymkode: 25526...e76 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. september #16 Del Skrevet 25. september (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ser på innleggene her inne. Mye snakk om overvekt, normalvektig - nå kom et innlegg om BMI. Men de "usynlig" er de av oss som ikke har noen former, ikke er noe "kvinnelige", men som alltid har vært de spe og tynne og usexy. Man skal ikke fremheve seg selv, neida, men hva hvorfor er det mindre attraktivt å være "mager og liten" enn "feit og stor"? Jeg er 156 cm høy og veier 48 kilo, har aldri trengt BH og kan bruker guttejeans. Jeg trener mye og er sterk, men det synes ikke gjennom klærne. Jeg er 21 år gammel, men kan ikke barbere meg nedentil siden jeg da vil se ut som om jeg er mindreårig. Jeg vet at jeg har et pent fjes og fint hår, men kroppen min gir meg så dårlig selvtillit at jeg unngår seksuell kontakt med menn selv om jeg har sunn og normal lyst. Anonymkode: b9ed1...29a Men herrefred TS.. du er jo bare 21 år, og det er jo såå mange som passer til beskrivelsen din🤗 Dette er ikke din feil at du er skapt slik.. her må det noen kravstore gutter, som skaper forvirring for deg🤔 Verken lengde, vekt, små pupper og busk, forhindrer deg ikke å ha fantastisk sex.. I tillegg er du jo meget kyssbar👏 Endret 25. september av Bamseklemmer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #17 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 13.13): Ser på innleggene her inne. Mye snakk om overvekt, normalvektig - nå kom et innlegg om BMI. Men de "usynlig" er de av oss som ikke har noen former, ikke er noe "kvinnelige", men som alltid har vært de spe og tynne og usexy. Man skal ikke fremheve seg selv, neida, men hva hvorfor er det mindre attraktivt å være "mager og liten" enn "feit og stor"? Jeg er 156 cm høy og veier 48 kilo, har aldri trengt BH og kan bruker guttejeans. Jeg trener mye og er sterk, men det synes ikke gjennom klærne. Jeg er 21 år gammel, men kan ikke barbere meg nedentil siden jeg da vil se ut som om jeg er mindreårig. Jeg vet at jeg har et pent fjes og fint hår, men kroppen min gir meg så dårlig selvtillit at jeg unngår seksuell kontakt med menn selv om jeg har sunn og normal lyst. Anonymkode: b9ed1...29a Du har omtrent identisk figur og samme mål som sommerflørten min når jeg var 20 år. Hun var petit, men kjempeflott og absolutt kvinnelig. Hun foretrakk å fjerne håret nedentil og det passet meg veldig front, men det motsatte hadde også vært fint. Opplevde henne som både sexy og sensuell. Det finnes nok et lass av potensielle partnere der ute som vil sette pris på deg og nyte det for den du er. Barbering nedentil eller ikke er det siste jeg ville bekymret meg for, -gjør det du føler deg vel med. Anonymkode: 7bd34...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #18 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 13.13): Men de "usynlig" er de av oss som ikke har noen former, ikke er noe "kvinnelige", men som alltid har vært de spe og tynne og usexy. Anonymkode: b9ed1...29a Jeg har aldri vært så opptatt av store pupper og slett ikke rumper så i mine øyne er du svært sexy, uten at jeg som voksen mann ville gjort noen tilnærmelser. Anonymkode: 73604...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 26. september #19 Del Skrevet 26. september Jeg tipper du blir usynlig på grunn av lav selvtillit først og fremst. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #20 Del Skrevet 26. september Macro skrev (På 25.9.2024 den 15.17): At du ikke kan barbere deg er bare tull. Det er stor synlig forskjell på modne og umodne kjønnsorgan. Å hevde man ser ut som et barn barbert er ekkelt. Her inne på KG er du enten barbert og da ser du ut som et barn, eller ubarbert og da ser du ut som en apekatt. Til lags åt alle kan ingen gjera, det er no gammalt og så vil vera! Anonymkode: 1f13c...0dc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå