AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Skrevet 25. september 2024 Klør så fælt i øynene for tiden. Lurer på om det kan være ammingen eller en hormonell greie med tanke på fødsel. Baby er 2 uker. Mener og huske jeg slet med det samme med førstemann. Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: 0e7e9...add
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #2 Skrevet 25. september 2024 Du er kanskje litt dehydrert? Da får man lett tørre øyne. Opplevde selv at jeg var generelt tørr overalt etter fødsel husker jeg (lepper, hud osv). Du kan kjøpe øyedråper hos optiker mot tørre øyne, reseptfritt Anbefaler det. Anonymkode: 6bfb3...542
KaraThrace Skrevet 25. september 2024 #3 Skrevet 25. september 2024 Jeg holdt på å tørke inn som en rosin i begynnelsen av ammingen, kanskje de tre-fire første månedene. Uansett hvor mye vann jeg drakk så føltes det ut som jeg døde av tørst på natta, og brukte sikkert en lip balm og en hel fuktighetskrem i uka. Kan ikke huske at øynene klødde eller var tørre, men jeg hadde så vondt i dem av trøtthet at det kan godt hende 🤣🤣 Så min umiddelbare tanke ville vært hormonelt, men det skader aldri å høre med lege/ helsesykepleier neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå