AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #41 Skrevet 26. september 2024 Takk for mange gode innspill og svar. Jeg tok litt styringen ifht den gynekologen jeg havnet hos. Fikk svar i dag at blodprøven ikke entydig viste overgangsalder. Ganske hårreisende egentlig. Sa jeg ønsket resept på Lenzetto spray og utrogestan, og fikk det. Har allerede bestilt og er spent på veien videre. Anonymkode: f67ea...096 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #42 Skrevet 27. september 2024 Hvilken alder har dere startet på HRT? Anonymkode: cca7e...389
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #43 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken alder har dere startet på HRT? Anonymkode: cca7e...389 41 her. Anonymkode: f3a7a...b5a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #44 Skrevet 27. september 2024 Jeg er 48 år, og har hormonspiral. Altså vet jeg ikke om menstruasjonen har opphørt enda. Men jeg har mange av de andre symptomene på overgangsalder (nedstemt, trøtt, bomull i hodet, dårlig søvn, tørr skjede). Har lyst til å prøve HRT for å se om det hjelper... Det jeg lurer litt på, er om man må ta det for resten av livet..? Eller kun en kort periode.? Beklager om det er et dumt spørsmål 😅 Anonymkode: 1f21f...04a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå