Gå til innhold

Diza/Yasmin p-piller erfaring

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har erfaring med Diza p-piller? Jeg gikk på dem tidligere og fikk blødninger ved oppstart, er dette noe mange andre har opplevd? 
Vurderer å begynne på dem igjen, men denne gangen starte på dag 5 av menstruasjon istedenfor dag 1. Er det mindre sannsynlig å få blødninger ved oppstart da, eller har det ingenting å si når i syklusen man starter på pillene? Vil høre erfaringer😊

Anonymkode: ba3e2...a79

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1797813-dizayasmin-p-piller-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Kira123 said:

Jeg fikk ikke det av Yasmin, fikk derimot uren hud så måtte bytte.

Ahh, ironisk nok begynte jeg på Yasmin fordi jeg hadde uren hud😄 Det tok noen måneder, men huden ble bedre etter hvert, og nå når jeg har sluttet på dem er huden fortsatt fin.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ahh, ironisk nok begynte jeg på Yasmin fordi jeg hadde uren hud😄 Det tok noen måneder, men huden ble bedre etter hvert, og nå når jeg har sluttet på dem er huden fortsatt fin.

Jeg forsøkte i ett år, så ga jeg opp. Byttet til Zyrona som fungerer bedre, men den fungerer ikke like bra som Diane dessverre for min del.

3 minutter siden, Kira123 said:

Jeg forsøkte i ett år, så ga jeg opp. Byttet til Zyrona som fungerer bedre, men den fungerer ikke like bra som Diane dessverre for min del.

Tydelig at det er veldig individuelt. Når jeg leste meg opp sto det at Yasmin var spesielt bra for uren hud, men da burde du ha merket forskjell lenge før 1 år! Godt du fant et bedre alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...