Gå til innhold

Tips til bryllupsgave?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg skal i et bryllup til to som har passert 40. Brudgommen er faren til samboeren min. 
De ønsker ikke gaver, og sier vi heller kan vippse til veldedighet. Jeg elsker gaver som går til veldedighet, men ...:

Tips til et eller annet å gi? Det er ikke så lenge til bryllupet - vi rekker derfor ikke å lage noe album eller liknende. Tips til koselige greier som likevel ikke koster så mye? 

Eller bør vi bare gi et koselig kort, kanskje skrive ut en koselig tekst og ramme det inn (eller noe annet?) og skrive i tillegg at vi gir til veldedighet? Eller bør vi gjøre noe annet? Tips? 

Takk på forhånd! 

Anonymkode: 300a3...8fc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(TS her)
Eventuelt fremkalle bilder og lime dem inn i et album? Usikker på hvor mye de setter pris på det, og hvor mange bilder vi klarer å finne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet tenker jeg dere ikke skal gi noe, men når det er en forelder ville jeg kanskje gitt noe likevel. En god vin eller gavekort på teater/konsert kanskje. Og et hyggelig kort ja

Anonymkode: 4b1ff...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

De ønsker ikke gaver

Respekter det. 

Anonymkode: c8032...3e3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gitt de en form for opplevelse/tjeneste.Feks invitert de på en supergod middag eller pusse vinduene i hjemmet deres. Mange hater vinduspuss.🤗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hei! 

Jeg skal i et bryllup til to som har passert 40. Brudgommen er faren til samboeren min. 
De ønsker ikke gaver, og sier vi heller kan vippse til veldedighet. Jeg elsker gaver som går til veldedighet, men ...:

Tips til et eller annet å gi? Det er ikke så lenge til bryllupet - vi rekker derfor ikke å lage noe album eller liknende. Tips til koselige greier som likevel ikke koster så mye? 

Eller bør vi bare gi et koselig kort, kanskje skrive ut en koselig tekst og ramme det inn (eller noe annet?) og skrive i tillegg at vi gir til veldedighet? Eller bør vi gjøre noe annet? Tips? 

Takk på forhånd! 

Kva med å gje dei eit gavekort på ein fancy restaurant? Hotell? Opplevelse?

Anonymkode: 48974...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gk dem n verdensgave fra FN. Da får de en gave, og du kan velge å få et kort å pakke inn til dem.

Anonymkode: 42103...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor er det du som må fikse denne gåva? Det er jo sambuaren din sitt ansvar...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kvifor er det du som må fikse denne gåva? Det er jo sambuaren din sitt ansvar...

Kvifor legg du deg opp i korleis andre par organiserer gåver? 
Det er ikkje ditt ansvar…

Her organiserer mannen gåver, eg har andre ansvarsområde fordi me speler på kvarandres styrker.

Anonymkode: a44bc...729

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere er nære, kan dere jo gi en opplevelse sammen med dere? 
Tur ut og spise/Reise/teater eller noe annet de vil sette pris på. 

Om de har flere barn, går det an å gå sammen med de andre, og finne på noe hele gjengen sammen. Det vil jeg tro de setter pris på. 

Anonymkode: 922a3...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...