Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg legger ut noe på facebook og sletter innlegget med en gang og legger ut på nytt samme innlegg, vil venner få varsel? Jeg klundret litt og la det ut flere ganger og slettet før jeg ble fornøyd, men ingen har kommentert eller noe. Vil det si at de ikke fikk varsel når jeg slettet flere ganger og la ut på nytt?

Hvis dere skjønner, vises det ikke da?

Anonymkode: 88153...de6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo helt på dine venners innstillinger. Om noen abonnerer på dine innlegg får man jo varsel for hvert innlegg.

Men er det ikke bare å legge det ut på nytt med riktige ting?

Anonymkode: 2becc...f21

Skrevet

Det vises jo. Men det er nok ikke alle som har på varsel på innleggene dine. Er du en type som krever mye tilbake i form av kommentarer, likes, sympati og engasjement, så er det nok en del som har mutet deg. Det er bare de som er spesielt interessert i det du deler som har på varsel. 

Ikke legg ut ting på sosiale medier for å få tilbakemeldinger. -Det tar du i 1 til 1 kontakt med de menneskene du holder nært og kjært. 

Anonymkode: d3fc2...0ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det spørs jo helt på dine venners innstillinger. Om noen abonnerer på dine innlegg får man jo varsel for hvert innlegg.

Men er det ikke bare å legge det ut på nytt med riktige ting?

Anonymkode: 2becc...f21

Jeg har gjort det men allikevel ingenting 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det vises jo. Men det er nok ikke alle som har på varsel på innleggene dine. Er du en type som krever mye tilbake i form av kommentarer, likes, sympati og engasjement, så er det nok en del som har mutet deg. Det er bare de som er spesielt interessert i det du deler som har på varsel. 

Ikke legg ut ting på sosiale medier for å få tilbakemeldinger. -Det tar du i 1 til 1 kontakt med de menneskene du holder nært og kjært. 

Jeg gjør ikke det, dette er noe helt annet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg gjør ikke det, dette er noe helt annet.

Så flott. Da får du ta tiden til hjelp, synlig er det iallefall for de som ønsker at det skal være synlig. Og varsel får de som ønsker varsel. 

Skrevet

Jeg får ikke opp varsel på noen av vennene mine.

Anonymkode: 9537e...4ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg får ikke opp varsel på noen av vennene mine.

Nei, det er fordi du ikke abonnerer på innleggene deres. Det er noe du selv må slå på, på hver enkelt. De fleste av oss gjør ikke det og ser sporadiske innlegg på veggen, om vi overhode blar på veggen. Ut over det kan det komme sporadiske varsler om aktivitet fra venner, uavhengig av om en abonnerer på innleggene deres eller ikke -Da normalt på innlegg som alt har fått en del engasjement. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Så flott. Da får du ta tiden til hjelp, synlig er det iallefall for de som ønsker at det skal være synlig. Og varsel får de som ønsker varsel. 

Det er ikke synlig ettersom jeg la ut og slettet flere ganger, det har ingenting med om noen får eller ikke varsel, for de får. Derfor jeg lurte på om det har noe med at jeg slettet flere ganger.

Skrevet

Det er ikke synlig ettersom jeg la ut og slettet flere ganger, det har ingenting med om noen får eller ikke varsel, for de får. Derfor jeg lurte på om det har noe med at jeg slettet flere ganger.

Det er jo synlig hvis du ikke har sletta det siste gangen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo synlig hvis du ikke har sletta det siste gangen.

Det er synlig men de får ikke varsel ettersom jeg slettet det og opprettet flere ganger, tror jeg.

Skrevet

Dersom du ikke har publisert det på nytt etter siste gangen du slettet det så er det selvfølgelig ikke synlig uansett hvem som fikk varsel underveis. Det kan selvfølgelig være noen rakk å se det, men det er ikke synlig akkurat nå. 

Dersom du har publisert det på nytt etter siste gangen du slettet det så er det selvfølgelig synlig. 

-Hva er det du kaver med? 

• Liker 1
Skrevet

Abonnerer de på varsler får de opp varsler på de slettete innleggene også, men de leder til tom side. Så hvis du la ut og sletta flere ganger kan det være at det riktige varslet forsvant blant alle de blanke, og at de ikke sjekket resten av varslene da de første ikke ledet noen vei.

Tips til neste gang, det er alltid mulig å redigere. Det finner du ved å trykke på de tre prikkene øverst i høyre hjørne av innlegget.

Anonymkode: 0ca66...ac1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er synlig men de får ikke varsel ettersom jeg slettet det og opprettet flere ganger, tror jeg.

Feil. Dersom jeg abbonerer på deg så får jeg opp alt du gjør. Om du publiserer og sletter 14 ganger så får jeg 14 varsler. Om jeg rekker å se alle 14 er en annen sak. Trolig rekker jeg kun se siste varsel som er det innlegget som enda ikke er slettet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Abonnerer de på varsler får de opp varsler på de slettete innleggene også, men de leder til tom side. Så hvis du la ut og sletta flere ganger kan det være at det riktige varslet forsvant blant alle de blanke, og at de ikke sjekket resten av varslene da de første ikke ledet noen vei.

Tips til neste gang, det er alltid mulig å redigere. Det finner du ved å trykke på de tre prikkene øverst i høyre hjørne av innlegget.

Anonymkode: 0ca66...ac1

Takk for svar og for tips. Jeg er ikke så inn i facebook at jeg har lært meg alt. Hvis jeg venter et par timer og legger ut på nytt, blir det riktigere da, da får de varsel?

Skrevet

Feil. Dersom jeg abbonerer på deg så får jeg opp alt du gjør. Om du publiserer og sletter 14 ganger så får jeg 14 varsler. Om jeg rekker å se alle 14 er en annen sak. Trolig rekker jeg kun se siste varsel som er det innlegget som enda ikke er slettet.

Da skjønner jeg bedre, tusen takk for forklaringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...