AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #81 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei ikke redd for alvorlig sykdom men terapeuten er redd for at jeg er på vei tilbake da jeg hadde spiseforstyrrelser da jeg var yngre. Så hun er en av de som er veldig bekymret for at jeg nesten ikke spiser . Anonymkode: d13de...811 Ja, men det er jo enkelt å utrede dette - du er jo ikke restriktiv med maten fordi du vil ned i vekt og er opphengt i det. En hypotese er at du har mistet matlysten fordi du ikke trives så godt i livet ditt akkurat nå (depresjon). Eventuelt har du tvangstanker rundt dette med matlysten din, en del kan tyde på det i denne tråden. Er terapeuten din psykolog? Anonymkode: 6ed3e...f38 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #82 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, men det er jo enkelt å utrede dette - du er jo ikke restriktiv med maten fordi du vil ned i vekt og er opphengt i det. En hypotese er at du har mistet matlysten fordi du ikke trives så godt i livet ditt akkurat nå (depresjon). Eventuelt har du tvangstanker rundt dette med matlysten din, en del kan tyde på det i denne tråden. Er terapeuten din psykolog? Anonymkode: 6ed3e...f38 Nei jeg ønsker jo ikke mer ned I vekt . Har ikke snakket om det med tvangstanker men hat aldri hatt det før . Hun er klinisk sosionom. Anonymkode: d13de...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #83 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei jeg ønsker jo ikke mer ned I vekt . Har ikke snakket om det med tvangstanker men hat aldri hatt det før . Hun er klinisk sosionom. Anonymkode: d13de...811 Hvis du tenker på dette mye gjennom dagen bør du få henvisning til psykolog, og/eller hvis det er depresjon. Sosionomer er ikke utdannet til å utrede eller behandle psykiske lidelser. De fleste psykiske lidelser påvirker også matlysten. Jeg tror du kommer til å få det bedre snart, lykke til med mat og alt annet, prøv å kos deg som mamma og øv på å gi slipp på bekymringstankene dine, kroppen vil hente seg inn igjen i tiden som kommer. Alt godt til deg! Anonymkode: 6ed3e...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #84 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du tenker på dette mye gjennom dagen bør du få henvisning til psykolog, og/eller hvis det er depresjon. Sosionomer er ikke utdannet til å utrede eller behandle psykiske lidelser. De fleste psykiske lidelser påvirker også matlysten. Jeg tror du kommer til å få det bedre snart, lykke til med mat og alt annet, prøv å kos deg som mamma og øv på å gi slipp på bekymringstankene dine, kroppen vil hente seg inn igjen i tiden som kommer. Alt godt til deg! Anonymkode: 6ed3e...f38 Tusen takk ❤️ er veldig fornøyd med terapeuten ingen god erfaring med psykologer fra tidligere . Jeg var gjennom flere år med ivf så er nok mye der det ligger til meg i forhold til depresjon og hun har tatt mye utdanning i forhold til akkurat det .ble henvist til henne tidlig i svangerskapet. Anonymkode: d13de...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #85 Del Skrevet 29. september 2024 Håper blodprøvene viser et eller annet over helgen som kan gi pekepinn på hva som er galt , er så svimmel for tiden og det er skikkelig ubehagelig. Fikk i meg 2 brødskiver til frokost i dag så håper det fortsetter ❤️ Anonymkode: d13de...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå