AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #21 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er bekymret fordi jeg nesten ikke spiser og er veldig svimmel .er fornøyd med vekta. Anonymkode: d13de...811 Ok, er det at du ikke har matlyst som er problemet, kanskje du mangler jern etter fødsel. Ville tatt blodprøver hos legen Anonymkode: 75324...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #22 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, er det at du ikke har matlyst som er problemet, kanskje du mangler jern etter fødsel. Ville tatt blodprøver hos legen Anonymkode: 75324...ebd Har sjekket alt av prøver , hadde litt lite jern tidligere ,men det var stabilt sist jeg tok prøver. Ja er skremmende å ikke ha matlyst .hadde spiseforstyrrelser da jeg var yngre så redd for å komme inn i den sirkelen igjen . Anonymkode: d13de...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 25. september 2024 #23 Del Skrevet 25. september 2024 Hva med å benytte seg av næringsdrikker fra apoteket i en periode? Energitett (typ 400kcal i en liten flaske) og næringsrik (noen av dem inneholder en stor andel av de fleste næringsstoffene du trenger daglig) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #24 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva i all verden er de bekymret for??? Du er fortsatt overvektig - noe som er helt ok etter fødsel, men det er virkelig ikke grunn til bekymring om folk går ned til normalvekt etter fødsel. Anonymkode: 9fcdd...781 De er kanskje bekymret over at ts går ned i vekt veldig raskt på et tidspunkt hun kanskje hadde trengt å få meat mulig energi til å leges etter ks og svangerskap, våkenetter og amming? Ts, jeg er også en slik som raser ned i vekt etter fødsler og jeg blir ekstremt sliten av det og det tærer på hele meg. Råder deg til å snakke med legen og spise når babyen spiser. Ammer du? Anonymkode: 9efe6...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #25 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De er kanskje bekymret over at ts går ned i vekt veldig raskt på et tidspunkt hun kanskje hadde trengt å få meat mulig energi til å leges etter ks og svangerskap, våkenetter og amming? Ts, jeg er også en slik som raser ned i vekt etter fødsler og jeg blir ekstremt sliten av det og det tærer på hele meg. Råder deg til å snakke med legen og spise når babyen spiser. Ammer du? Anonymkode: 9efe6...212 Jeg prøver å spise flere ganger men blir mett etter 2 biter så veldig vanskelig .fikk aldri ammet dessverre da jeg ikke fikk noe melk ❤️ Anonymkode: d13de...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 25. september 2024 #26 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det var meg ,men var mye drittsvar jeg fikk da . Fikk legetime i morgen , legen min har lang ventetid men de på kontoret skjønte visst at det er ille nå så de fikk ordnet time i morgen ❤️ Anonymkode: d13de...811 Var det også du som hadde fått Wegovy av legen din rett etter fødsel? Jeg har også sett mange av disse innleggene her og tenker at du kanskje ikke får de svarene du ønsker her inne. Det hjelper deg ingenting å poste nesten samme problemstilling igjen og igjen. Etter de tidligere innleggene dine å dømme (om det var deg) så trodde jeg du hadde kommet deg til legen for lenge siden. Tror ikke KG er riktig sted for deg. Lykke til i morgen! Håper du får noen svar ❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #27 Del Skrevet 25. september 2024 Ikke post mer her. Stol på faglige råd. Du er ikke i en kritisk situasjon mtp vekten og matlysten. Slapp av og lykke til med legebesøket neste uke. Anonymkode: 650c7...724 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #28 Del Skrevet 25. september 2024 Men hvorfor ønsker du absolutt å fortsette å være overvektig? Hele problemstillingen virker helt søkt. Anonymkode: 9fcdd...781 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #29 Del Skrevet 25. september 2024 Dette er da bare flott? Du er overvektig, nå får du en mulighet til å komme ned på sunnere vekt. Jeg har hatt flere overvektige venninner som gikk ned til en bedre vekt etter svangerskap. Merkelig ting bekymre seg for! Anonymkode: 8ac50...b75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #30 Del Skrevet 25. september 2024 Har TS plutselig helt mistet matlysten og det er noe som har vedvart lenge er jo ikke det normalt, så noe man burde finne årsaken til. Stress kan også være en årsak til at kroppen kan reagerer slik. Anonymkode: 65fa1...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #31 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men hvorfor ønsker du absolutt å fortsette å være overvektig? Hele problemstillingen virker helt søkt. Anonymkode: 9fcdd...781 Du har da ikke sett meg , jeg bryr meg virkelig ikke om bmi men hvordan jeg faktisk ser ut Anonymkode: d13de...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #32 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette er da bare flott? Du er overvektig, nå får du en mulighet til å komme ned på sunnere vekt. Jeg har hatt flere overvektige venninner som gikk ned til en bedre vekt etter svangerskap. Merkelig ting bekymre seg for! Anonymkode: 8ac50...b75 Jeg ønsker ikke å gå ned mer I vekt ,jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ur. Ja folk bekymrer seg når jeg nesten ikke spiser og er mye svimmel. Anonymkode: d13de...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #33 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg gikk ned fra 80 til 45 på 5 uker etter fødsel, jeg raste bokstavligtalt ned. Jeg har nådd min vekt raskt etter fødsel og matlysten min har vært ekstremt dårlig. Du må sørge for å drikke rikelig, og du kan jo kjøpe deg noen ernæringsdrikke på apoteket så du får i deg mest mulig næring. Kroppen din er sliten etter 9 måneder med hardt arbeid, ta det med ro en stund. Så er det lurt med noen blodprøver for å sjekke jernmangel f.eks. Lykke til❤️ Anonymkode: c98c5...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #34 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg gikk ned fra 80 til 45 på 5 uker etter fødsel, jeg raste bokstavligtalt ned. Jeg har nådd min vekt raskt etter fødsel og matlysten min har vært ekstremt dårlig. Du må sørge for å drikke rikelig, og du kan jo kjøpe deg noen ernæringsdrikke på apoteket så du får i deg mest mulig næring. Kroppen din er sliten etter 9 måneder med hardt arbeid, ta det med ro en stund. Så er det lurt med noen blodprøver for å sjekke jernmangel f.eks. Lykke til❤️ Anonymkode: c98c5...c16 45 kg ???kan jeg spørre hvor høy du er ? Ja har tatt blodprøver hadde litt jernmangel rett etter fødsel men det har stabilisert seg . Jeg drikker mye både saft og te. Anonymkode: d13de...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #35 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): 45 kg ???kan jeg spørre hvor høy du er ? Ja har tatt blodprøver hadde litt jernmangel rett etter fødsel men det har stabilisert seg . Jeg drikker mye både saft og te. Anonymkode: d13de...811 Jeg er 167, har heldigvis lagt på meg igjen. Men det er ganske normalt etter 9 måneder hardt arbeid for kroppen å rase ned i vekt Da vet du at det er i orden i det minste Nå er det 10 år siden min siste fødsel, jeg er nå normalvektig veier 60 kg. Anonymkode: c98c5...c16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #36 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker ikke å gå ned mer I vekt ,jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ur. Ja folk bekymrer seg når jeg nesten ikke spiser og er mye svimmel. Anonymkode: d13de...811 Rent fysiologisk er det ikke kritisk å spise på et par dager. Hvordan du føler deg er en annen sak. Men det er ikke farlig å nesten ikke spise. De fleste overlever 1-2 måneder uten mat i det hele tatt. Anonymkode: 30c20...969 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #37 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Rent fysiologisk er det ikke kritisk å spise på et par dager. Hvordan du føler deg er en annen sak. Men det er ikke farlig å nesten ikke spise. De fleste overlever 1-2 måneder uten mat i det hele tatt. Anonymkode: 30c20...969 Ja men nå har det vart i over 4 mnd. Anonymkode: d13de...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #38 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja men nå har det vart i over 4 mnd. Anonymkode: d13de...811 Så lenge du ikke er undervektig er det ingen umiddelbar fare i forhold til din generelle helse. Hva er du redd for? Anonymkode: 30c20...969 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #39 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge du ikke er undervektig er det ingen umiddelbar fare i forhold til din generelle helse. Hva er du redd for? Anonymkode: 30c20...969 Redd for å rase enda mer ned i vekt. Redd for å svime av hjemme med han lille .Redd for å få spiseforstyrrelser igjen. Anonymkode: d13de...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #40 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har da ikke sett meg , jeg bryr meg virkelig ikke om bmi men hvordan jeg faktisk ser ut Anonymkode: d13de...811 Hvordan du ser ut er da ikke relevant? Er det utseende du er bekymret for? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ønsker ikke å gå ned mer I vekt ,jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ur. Ja folk bekymrer seg når jeg nesten ikke spiser og er mye svimmel. Anonymkode: d13de...811 At du er svimmel kan du jo diskutere med legen din, men det er noe helt annet enn å være bekymret for vekttap mens man fortsatt er faktisk overvektig (og jeg tviler sterkt på at grunnen til din forhøyede BMI er uvanlig stor muskelmasse, så nært etter fødsel). Anonymkode: 9fcdd...781 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå