Gå til innhold

Menn som maser om sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange her som sier de har menn som maser om sex, og f.eks. at de blir sure når dama ikke har lyst. Men hvordan foregår denne "masinga"? Spør de rett ut? Eller prøver de å forføre dere fysisk? For at dama skal ha lyst på sex så må de jo bli tent først, det er få damer som har spontant tenningsmønster (altså at de bare blir kåte uten videre). Vet mennene dette?

Anonymkode: bd6d7...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først spør han rett ut ‘kan vi ha sex i dag?’ Helt greit å spør. Men om jeg har sagt nei det passer ikke og gjerne hvorfor, så kan han fortsette med ‘please’, ‘du trenger ikke gjøre noe, bare ligge å slappe av’, o.l. Sier jeg fortsatt bestemt nei kan han bli furten. ‘Vi har jo nesten aldri sex lengre’, ‘Blir seksuelt frustrert når du har så lite lyst’ osv.

Vi har oftest sex 2-3 ganger i uka og masinger kommer etter 1-2 uker alt ettersom. Foreløpig er ikke masinga et problem, er nok mest dumt for ham, men så le he vi har sex flere ganger per mnd, så alter jeg ikke å gi etter for presset når jeg ikke har lyst føler jeg har tid selv. Da er jeg redd jeg fort ville mistet mer lyst på sikt.

Anonymkode: 4a22a...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har oftest sex 2-3 ganger i uka og masinger kommer etter 1-2 uker alt ettersom. Foreløpig er ikke masinga et problem, er nok mest dumt for ham, men så le he vi har sex flere ganger per mnd, så alter jeg ikke å gi etter for presset når jeg ikke har lyst føler jeg har tid selv. Da er jeg redd jeg fort ville mistet mer lyst på sikt

Han maser OM det unntaksvis går mer enn 1-2 uker uten sex. Ser det ble litt utydelig.

Anonymkode: 4a22a...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Først spør han rett ut ‘kan vi ha sex i dag?’ Helt greit å spør. Men om jeg har sagt nei det passer ikke og gjerne hvorfor, så kan han fortsette med ‘please’, ‘du trenger ikke gjøre noe, bare ligge å slappe av’, o.l. Sier jeg fortsatt bestemt nei kan han bli furten. ‘Vi har jo nesten aldri sex lengre’, ‘Blir seksuelt frustrert når du har så lite lyst’ osv.

Vi har oftest sex 2-3 ganger i uka og masinger kommer etter 1-2 uker alt ettersom. Foreløpig er ikke masinga et problem, er nok mest dumt for ham, men så le he vi har sex flere ganger per mnd, så alter jeg ikke å gi etter for presset når jeg ikke har lyst føler jeg har tid selv. Da er jeg redd jeg fort ville mistet mer lyst på sikt.

Anonymkode: 4a22a...2d0

Kjente det vred seg i magen nå. Dette utsagnet viser at han mangler grunnleggende seksuell forståelse. Anbefaler at du sørger for at han får det før dette blir et for stort problem. Livet er langt! 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...