AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Hei. Har gått opp i vekt og må kjøpe nye bukser. Ønsker bukser som ser bra ut, men samtidig føles som jeg har en løs kosebukse på. Tips? Kan ikke gå rundt i Adidas og joggebukser på jobb selv om jeg ville satt pris på det. Anonymkode: 578bf...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Har gått opp i vekt og må kjøpe nye bukser. Ønsker bukser som ser bra ut, men samtidig føles som jeg har en løs kosebukse på. Tips? Kan ikke gå rundt i Adidas og joggebukser på jobb selv om jeg ville satt pris på det. Anonymkode: 578bf...835 Dressbukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (14 timer siden): Dressbukser Spesiell type? Anonymkode: 578bf...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei. Har gått opp i vekt og må kjøpe nye bukser. Ønsker bukser som ser bra ut, men samtidig føles som jeg har en løs kosebukse på. Tips? Kan ikke gå rundt i Adidas og joggebukser på jobb selv om jeg ville satt pris på det. Anonymkode: 578bf...835 Hva jobber du med, og hvilken påkledning er vanlig på din arbeidsplass? Turbukser er behagelige, men passer de til jobb? Anonymkode: 042a1...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september Bukser og ADHD ass... kjenner meg godt igjen!! Tror de har noen fine på Only som er som løse dressbukser Anonymkode: 90d95...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spesiell type? Anonymkode: 578bf...835 Best mulig snitt - sitter dressbukser pent og godt er det gode bukser. Jeg syr selv, og benytter anledninga til å få sømmer som ikke irriterer meg. Har du råd, bruk skredder og få sydd til deg for å få best mulig tilpasning. Anonymkode: ecb7e...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 25. september #7 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesiell type? Anonymkode: 578bf...835 Sånn med vide ben. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå