AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Hei Jeg savner en løpeklubb i området jeg bor så jeg vurderer å starte en selv! Målet med løpeklubben er ikke å løpe fortest mulig, men at det fins en mulighet for de som kanskje syns det er lite givende å løpe en tur alene og at det skal bli lettere å melde seg på lokale løp når vi blir en gjeng Alle forslag til navn taes imot med takk Kan røpe at vi befinner oss i Brønnøy/Brønnøysund om det kanskje kan bli en del av navnet. Anonymkode: cc323...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei Jeg savner en løpeklubb i området jeg bor så jeg vurderer å starte en selv! Målet med løpeklubben er ikke å løpe fortest mulig, men at det fins en mulighet for de som kanskje syns det er lite givende å løpe en tur alene og at det skal bli lettere å melde seg på lokale løp når vi blir en gjeng Alle forslag til navn taes imot med takk Kan røpe at vi befinner oss i Brønnøy/Brønnøysund om det kanskje kan bli en del av navnet. Anonymkode: cc323...5a4 B-rønnerne .... B-rønning ... B-rønners 😅😆 Endret 24. september av klarinetta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september klarinetta skrev (3 minutter siden): B-rønnerne .... B-rønning ... B-rønners 😅😆 Haha gøy! Takk for svar 😄 Anonymkode: cc323...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Del Skrevet 24. september Gasellene? https://tv.nrk.no/serie/side-om-side/sesong/10/episode/MUHH44000123 Anonymkode: 1d05b...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Del Skrevet 24. september Navn jeg har tenkt på selv: Brønnøy runners Runners high Løpeklubb Brønnøy Baktropp Løpeklubb Stiv heks Løpeklubb 🤪🤩 Anonymkode: cc323...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september Brønnøy løpeklubb, enkelt å greit. Anonymkode: aca9c...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september Løpetid... Anonymkode: 65b2f...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #8 Del Skrevet 10. oktober Brønnøy Løpeklubb som offisielt klubbnavn. «Onsdagsjoggen» (velg dag som passer) for den aktuelle treningsdagen😊 Ville hatt et mer eller mindre seriøst offisielt klubbnavn til bruk for konkurranser, og gøyt/lavterskelnavn til «hjemmebruk». Anonymkode: fa2e7...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå