AnonymBruker Skrevet 28. september #21 Del Skrevet 28. september Det kommer an på hvordan man fjerner de. Det mest vanlige er nok å bruke laser. Da blir det ikke noe særlig med arr. Bruker man kniv, høvel el.l. blir det gjerne stygge arr. Anonymkode: 7d5c1...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #22 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 11.47): Jeg fjerner mine nå, foretrekker clean skin. Anonymkode: 6fb2f...e9e Hehe... Men hvorfor i all verden tok du, ikke bare én, men flere tattoveringer...?! Anonymkode: 7d5c1...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #23 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe... Men hvorfor i all verden tok du, ikke bare én, men flere tattoveringer...?! Anonymkode: 7d5c1...be7 Er ikke meg du spør men det spørsmålet der kan du spørre om alt så ja.. Hvorfor spørre? Det sier jo seg selv. Man likte en stil før som man ikke liker lenger. Det samme kan man spørre om klær man likte for 20 år siden, hårfarger, hårstiler osv osv. Er jo litt mer permanent en tattovering så man burde tenke litt ekstra nøye før man tar det, enn å farge håret. Men hva skal man liksom svare. Nei jeg veti kke jeg tok flere fordi jeg ville ha det på den tiden? Og nå vil jeg ikke lenger? Anonymkode: edcee...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #24 Del Skrevet 1. oktober Tabita Anonymkode: b1039...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #25 Del Skrevet 2. oktober Jeg fjernet min på skulderen for en del år siden. Betalte da 1000 kr pr behandling og hadde vel 5 behandlinger. Fikk aldri arr. Etter første behandling så det skikkelig ille ut, men behandlet som jeg skulle og huden ble fin igjen. De resterende behandlingene skjedde ikke dette. Min tatovering var kun sort og falmet. Ville ha "clean skin" som en annen her nevnte. Angrer ikke et sekund!! Skulle bare gjort det før. Den gangen ble det brukt ipl laser. Mulig jeg ikke blir brun den den var, men bruker høy faktor uansett. Ikke sett noen forskjell. Det at jeg fjernet den har gjort at jeg nå bruker singlet. Føler det så simpelt ut før .. Det var bare ikke meg lenger og hva jeg stod for. Tok den da jeg var 20 år og fjernet den da jeg var rundt 40. Anonymkode: 376a9...f72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #26 Del Skrevet 2. oktober Jeg fjernet min på skulderen for en del år siden. Betalte da 1000 kr pr behandling og hadde vel 5 behandlinger. Fikk aldri arr. Etter første behandling så det skikkelig ille ut, men behandlet som jeg skulle og huden ble fin igjen. De resterende behandlingene skjedde ikke dette. Min tatovering var kun sort og falmet. Ville ha "clean skin" som en annen her nevnte. Angrer ikke et sekund!! Skulle bare gjort det før. Den gangen ble det brukt ipl laser. Mulig jeg ikke blir brun den den var, men bruker høy faktor uansett. Ikke sett noen forskjell. Det at jeg fjernet den har gjort at jeg nå bruker singlet. Føler det så simpelt ut før .. Det var bare ikke meg lenger og hva jeg stod for. Tok den da jeg var 20 år og fjernet den da jeg var rundt 40. Anonymkode: 376a9...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #27 Del Skrevet 2. oktober Jeg fjernet min på skulderen for en del år siden. Betalte da 1000 kr pr behandling og hadde vel 5 behandlinger. Fikk aldri arr. Etter første behandling så det skikkelig ille ut, men behandlet som jeg skulle og huden ble fin igjen. De resterende behandlingene skjedde ikke dette. Min tatovering var kun sort og falmet. Ville ha "clean skin" som en annen her nevnte. Angrer ikke et sekund!! Skulle bare gjort det før. Den gangen ble det brukt ipl laser. Mulig jeg ikke blir brun den den var, men bruker høy faktor uansett. Ikke sett noen forskjell. Det at jeg fjernet den har gjort at jeg nå bruker singlet. Føler det så simpelt ut før .. Det var bare ikke meg lenger og hva jeg stod for. Tok den da jeg var 20 år og fjernet den da jeg var rundt 40. Anonymkode: 376a9...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #28 Del Skrevet 2. oktober Jeg fjernet min på skulderen for en del år siden (10?). Betalte da 1000 kr pr behandling og hadde vel 5 behandlinger. Fikk aldri arr. Etter første behandling så det skikkelig ille ut, men behandlet som jeg skulle og huden ble fin igjen. De resterende behandlingene skjedde ikke dette. Min tatovering var kun sort og falmet. Ville ha "clean skin" som en annen her nevnte. Angrer ikke et sekund!! Skulle bare gjort det før. Den gangen ble det brukt ipl laser. Mulig jeg ikke blir brun den den var, men bruker høy faktor uansett. Ikke sett noen forskjell. Det at jeg fjernet den har gjort at jeg nå bruker singlet. Føler det så simpelt ut før .. Det var bare ikke meg lenger og hva jeg stod for. Tok den da jeg var 20 år og fjernet den da jeg var rundt 40. Anonymkode: 376a9...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #29 Del Skrevet 2. oktober Jeg fjernet min på skulderen for en del år siden (10?). Betalte da 1000 kr pr behandling og hadde vel 5 behandlinger. Fikk aldri arr. Etter første behandling så det skikkelig ille ut, men behandlet som jeg skulle og huden ble fin igjen. De resterende behandlingene skjedde ikke dette. Min tatovering var kun sort og falmet. Ville ha "clean skin" som en annen her nevnte. Angrer ikke et sekund!! Skulle bare gjort det før. Den gangen ble det brukt ipl laser. Mulig jeg ikke blir brun den den var, men bruker høy faktor uansett. Ikke sett noen forskjell. Det at jeg fjernet den har gjort at jeg nå bruker singlet. Føler det så simpelt ut før .. Det var bare ikke meg lenger og hva jeg stod for. Tok den da jeg var 20 år og fjernet den da jeg var rundt 40. Anonymkode: 376a9...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #30 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 13.00): Hvilken klinikk brukte du? Anonymkode: ee3d9...38b en i Ålesund AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 13.17): Kan jeg spørre hvor stor den var ca.? Jeg har bare svarte, også tror jeg kanskje det med at man ser litt fortsatt kanskje har med at når man først tar en tattovering så er det på en måte arr/kutt i huden man lager. Om man for eksempel hadde brukt en tattoo maskin uten blekk på huden så vil man få merker om dette gir mening. Anonymkode: edcee...7b3 den var ca 15 x 20 cm AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 13.58): Er det lenge siden du fjernet den? Har hørt noe om at de har fått nye og bedre lasere nå. Og hvor stor var den du fjernet? Anonymkode: edcee...7b3 det var i 2010, ca 20x15 cm. Anonymkode: 12b56...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 2. oktober #31 Del Skrevet 2. oktober Hos meg forsvant pigmentet dessverre. Noen som har vært borti det og har noen forslag til å få det tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #32 Del Skrevet 2. oktober Jeg fjernet min på skulderen for en del år siden (10?). Betalte da 1000 kr pr behandling og hadde vel 5 behandlinger. Fikk aldri arr. Etter første behandling så det skikkelig ille ut, men behandlet som jeg skulle og huden ble fin igjen. De resterende behandlingene skjedde ikke dette. Min tatovering var kun sort og falmet. Ville ha "clean skin" som en annen her nevnte. Angrer ikke et sekund!! Skulle bare gjort det før. Den gangen ble det brukt ipl laser. Mulig jeg ikke blir brun den den var, men bruker høy faktor uansett. Ikke sett noen forskjell. Det at jeg fjernet den har gjort at jeg nå bruker singlet. Føler det så simpelt ut før .. Det var bare ikke meg lenger og hva jeg stod for. Tok den da jeg var 20 år og fjernet den da jeg var rundt 40. Anonymkode: 376a9...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå