Gå til innhold

Hva koster advokat til barnefordelingssak?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

har du noen dokumentasjon på at dette er praksis? En bekjent måtte selv betale når inntektsgrensen ble nådd - ingen hjelp å få da ut over advokatforsikringen via fagforeningen som kunne vurdere det, dessverre vurderte de at saken hadde pågått så lenge at forsikringen ikke dekket noe. Vedkommende måtte betale selv, endte på 75 ooo kr og forlik da dommere insisterte på at partene forsøkte bli enige utenfor retten selv om partene begge ønsket full omsorg så mye penger for å ende opp på samme sted 

Anonymkode: 07d54...537

Hva mener du med dokumentasjon? Bare å søke opp regelverket det.

Avokaten min sendte søknd til tingretten som første saken vår, og de innvilget søknaden. Jeg tror også den ble innvilget pga bf har tatt meg til retten mange ganger uten at han har vunnet fram og denne runden kom rett etter et forlik (kun måneder etter).

 

Anonymkode: e9de2...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betalte ca 30.000, hadde fri rettshjelp. Eksen som saksøkte meg fikk regning på 150.000.

Vi hadde 4 møter i retten. 2 møter hos megler i forkant. Vi hadde noen møter hver for oss meg våre advokater også. 

Han skulle krangle seg til 50% på en 2 mnd gammel baby som fullammet. Han klarte ikke komme med konstruktive måter å løse dette på.

Endte opp med at han fikk samvær noen timer flere dager i uken og han var fornøyd. Etter at saken var avgjort så har han ikke hatt samvær én eneste gang og nå er barnet snart 3 år.  Jeg er bare storfornøyd med hans valg og NAV har best han bevise samvær med bilder for å få mindre bidrag, det klarer han selvsagt ikke bevise. Dermed betaler han for ingen samvær i mnd. For en gjøk!!

Anonymkode: e5d36...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...