AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Skrevet 24. september 2024 Jeg er en kreativ person med en idé hjerne som klekker ut mang en idé. Har nok adhd og er ganske fargerik av meg. Jeg har havnet i en "corporate" jobb igjen pga lønna og forsikringene. Min leder presser oss til å prestere og passe inn i en boks der adhd og annerledeshet ikke er særlig ønskelig. Man skal være utadvent, og ikke minst være sylskarp og "på" hele tiden. Jeg er lei meg fordi jeg merker at miljøet på jobb blir værre og værre. Snart er det tid for lønnsforhandlinger og samtaler og lederne flyter rundt i møter for å fiske etter ting de kan kan ta ansatte på. Ja har xx vært "på?" hvordan er det å snakke med xx og samarbeide med xx. Folk skyr unna hverandre og synes det er vanskelig om de må si noe ufint om en person til lederen. Jeg har egentlig ikke opplevd dette fenomenet så mye før jeg begynte å jobbe for slike byråer og jeg har heller ikke før slitt med så mye kommentarer som nå. Jeg er en person som jobber og jobber og leverer og hjelper til der det er behov og har fått skryt for arbeidet mitt. Allikevel er liksom ikke godt arbeid godt nok fordi jeg ikke er en person som er like god på å huske detaljer eller presentere noe på rappen uten å forberede meg. Jeg innser jo at de prøver å få meg til å være en versjon av meg selv jeg ikke er. Og min leder som egentlig skal dele av sin innsikt og være opptatt av at folk skal utvikle seg, bryr seg mest om hva slags feil vi gjør. Ikke hva de kan gjøre som firma for at vi skal utvikle oss faglig. Eller hva de kan gjøre som firma for å øke trivsel og minske sykefravær pga stress. 😑 Jeg vet ikke hvor lenge jeg greier det her.. Anonymkode: 967a1...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå