Gå til innhold

Medisinsk abort erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag startet prossesen etter en ma, så om to dager skal jeg da ta disse andre som starter sammentrekningene. Hvordan var din erfaring? Var det smertefullt? Orker du gjøre ting? Hvor lenge gjorde det vondt? Hva enn du måtte komme på, vil høre alle erfaringer. 

Anonymkode: 0ee60...00a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har i dag startet prossesen etter en ma, så om to dager skal jeg da ta disse andre som starter sammentrekningene. Hvordan var din erfaring? Var det smertefullt? Orker du gjøre ting? Hvor lenge gjorde det vondt? Hva enn du måtte komme på, vil høre alle erfaringer. 

Anonymkode: 0ee60...00a

Det er kommet en del tråder om dette den siste tiden, så hvis du leter litt her inne finner du nok en del gode råd og erfaringer fra andre rundt temaet. 

Min erfaring er god sånn sett. Ikke ekstremt smertefullt - litt som kraftige menssmerter, brukte hovedsaklig varmeflaske som smertelindring. Tok noen timer fra jeg tok pillene til murringene kom, deretter litt tid før blødningene startet. Fossblødde ikke, mer som kraftig mensblødning. Kjente liksom at det var noe som var på vei ut når det kom, så satt på do. Brukte vanlige bind hele dagen. Fra jeg tok pillene til det var over den dagen gikk det ca 12t. Småblødde/spottet i ca 1 uke etterpå, fikk første mensen igjen 6 uker senere. 

Anonymkode: 59134...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...