AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Er det noen her som har vært med i en brettspillklubb noen gang? Jeg liker å spille og trenger å utvide mitt sosiale nettverk, derfor vurderer jeg å bli med i den lokale klubben. Men så har jeg sosial angst, så synes det er veldig skumelt og overtenker alle mulige "problemer". Som om medlemene er veldig unge og jeg som godt voksen kommer til å passe dårlig inn? Hvordan er miljøet slike steder? Er vel bare red for å utfordre angsten, så lurte på om noen kunne fortele litt så det kansje blir litt mindre skumelt? Anonymkode: 0ed2e...2af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september Vet her jeg bor er det det. Har treff 1 dag I uka, lavterskel. De legger ut hvilke spill de tenker å spille 4 dager før. Her er det veldig koselig opp og ned hvor mange som kommer. Alt fra 4 til 25 stk. Da finner de flere spill frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Jeg designer brettspill og elsker å spille, men har ikke trivdes så godt i gruppen jeg prøvde ut. Følte ikke det var en omgjengelig kultur. Men har hørt at mange andre trives. Du er nok ikke alene om å ha angst der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #4 Del Skrevet 5. oktober Om du bor i Trondheim så har jeg et godt inntrykk av Hexagon, dog uten å ha vært så aktiv der selv🙂 de har vel spillkvelder hvor det bare er å møte opp, så får du teste... 🙂 Anonymkode: 1bdcb...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå