AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september - Hvorfor er du lei av jobben din? - Hva kunne du heller tenkt deg å arbeide med? - Hvis du kunne velge et sted i hele Norge, hvor i landet ville du helst jobbet? Anonymkode: 1cb95...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er du lei av jobben din? Fordi jeg må jobbe. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva kunne du heller tenkt deg å arbeide med? Ingen ting. Jeg ønsker å nyte livet. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis du kunne velge et sted i hele Norge, hvor i landet ville du helst jobbet? På Vestlandet. Høye lønn og lave bokostnader. Anonymkode: 9317b...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september Ja. Fordi jeg er sliten og vil ha mer fri og mindre krav. Noe lettbeint og positivt, som deltid på en lokal kafé eller drevet babysang i ei kirke. Ville fortsatt bo her jeg bor. Anonymkode: 27a87...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå